فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳


افق میهن –

در این گزارش از وضعیت بازار سهام در هفته اول آبان ماه ۱۴۰۳ و پیش بینی بازار سهام شنبه آبان ماه پرداخت شده است.

شاخص بورس در معاملات روز شنبه کاهش یافت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز شنبه ۲۸ مهر با ۲۴ هزار و ۶۶۱ واحد سقوط، ماه در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۱ هزار و ۱۰۶ واحد قرار گرفت.

در این روز شاخص هم وزن با ۵۷۰۵ واحد کاهش به عدد ۶۷۵۲۷۱ واحد و شاخص قیمت هم وزن با ۳۴۰۰ واحد کاهش به رقم ۳۵۹۹۰۹ واحد رسید.

در این روز معامله گران بورس تهران با انجام بیش از ۱۴۷ نوبت معاملاتی به ارزش ۴۲ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال، بیش از پنج میلیارد و ۶۲۴ میلیون سهم و اوراق بهادار خرید و فروش کردند.

در روز شنبه نمادهای فملی، فولاد، فارس، شبنا، ویملت، وغدیر و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

روز ۲۸ مهر شاخص کل فرابورس ایران در این ماه با ۱۳۲ واحد کاهش به رقم ۲۱ میلیون و ۴۶۷ هزار واحد رسید.

در این روز معامله گران فرابورسی با انجام ۹۲ هزار و ۸۲۲ نوبت معاملاتی بیش از سه میلیارد و ۸۱۳ میلیون سهم و اوراق مالی داد و ستد کردند.

همچنین نمادهای فاذر و نیان بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای کقر، آریا، شوان، سامان و بپس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

سقوط شاخص بورس در معاملات یکشنبه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز یکشنبه ۲۹ مهر ماه با کاهش ۱۹ هزار و ۹۵۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۱ هزار و ۱۱۷ واحدی قرار گرفت.

در این روز شاخص هم وزن با ۵ هزار و ۴۶۵ واحد کاهش به رقم ۶۶۹ هزار و ۷۸۰ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۲ هزار و ۹۱۳ واحد کاهش به رقم ۳۵۶ هزار و ۹۸۲ واحد رسید.

معامله گران بورس تهران روز یکشنبه با انجام بیش از ۱۲۲ نوبت معاملاتی به ارزش ۵۲ هزار و ۸۸۸ میلیارد ریال، بیش از ۴ میلیارد و ۴۹ میلیون سهم و اوراق بهادار خرید و فروش کردند.

نمادهای فملی، فولاد، ویملت، حکمتی، مؤدان، شاهدیس و وغدیر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس در این روز داشتند.

در این روز شاخص کل ارز ایران با ۱۳۳ واحد کاهش به رقم ۲۱ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۹۶ واحد رسید.

همچنین معامله گران در فرابورس با انجام ۹۱ هزار و ۱۶۹ نوبت نوبت به معامله بیش از سه میلیارد و ۳۷۴ میلیون سهم و اوراق مالی پرداختند.

لازم به ذکر است نمادهای آریا، فزار، الخت، حسینه، فسبا، سپیدار و بی پاس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص OSE داشتند.

شاخص بورس سقوط کرد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز پایانی مهرماه با افت ۱۳ هزار و ۸۳۳ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۷ هزار و ۲۸۸ واحدی قرار گرفت.

در ادامه معاملات این روز شاخص هم وزن با ۳ هزار و ۸۴۲ واحد کاهش به رقم ۶۶۵ هزار و ۹۳۷ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۲ هزار و ۴۷ واحد کاهش به رقم ۳۵۴ هزار و ۷۶۴ واحد رسید.

معامله گران بورس تهران روز دوشنبه با انجام بیش از ۱۹۱ نوبت معاملاتی به ارزش ۳۶ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال، بیش از ۶ میلیارد و ۹۹۰ میلیون سهم و اوراق بهادار خرید و فروش کردند.

نمادهای فملی، فوری، شپنا، ویملت، کچاد، پارسان و غدیر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز شاخص کل ارز ایران نیز با افت ۱۳۵ واحدی به رقم ۲۱ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۲ واحد رسید.

در این روز معامله گران فرابورسی با انجام ۹۰ هزار و ۸۱۹ نوبت معاملاتی بیش از پنج میلیارد و ۴۱۸ میلیون سهم و اوراق مالی خرید و فروش کردند.

نمادهای سامان بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای آریا، فذر، وسپهر، فسبا، خدیزال و ساوه بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص FBA داشتند.

شاخص بورس همچنان در حال کاهش است

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز سه شنبه یکم آبان با کاهش ۱۳ هزار و ۳۶۹ واحدی به ارتفاع یک میلیون و ۹۳۳ هزار و ۸۹۹ واحدی رسید.

در جریان معاملات این روز، شاخص هم وزن با ۴ هزار و ۲۰۶ واحد کاهش به رقم ۶۶۱ هزار و ۶۹۱ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۲ هزار و ۲۳۹ واحد کاهش به رقم ۳۵۲ هزار و ۲۴۸ واحد رسید.

معامله گران روز سه شنبه با انجام بیش از ۱۸۰ نوبت معاملاتی به ارزش ۴۰ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال، بیش از ۶ میلیارد و ۹۴۹ میلیون سهم و اوراق مالی در بورس اوراق بهادار تهران داد و ستد کردند.

نماد ویملت بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شستا، فملی، شپنا، نوری، شتران و بوعلی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز شاخص کل فرابورس ایران با افت ۱۰۸ واحدی به رقم ۲۱ میلیون و ۹۰ هزار و ۸۷ واحد رسید.

معامله گران فرابورس با انجام ۹۴ هزار و ۵۱۴ نوبت معاملاتی بیش از سه میلیارد و ۱۵۸ میلیون سهم و اوراق بهادار معامله کردند.

نماد «حسینا» بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای «آریا، فاذر، شوان، مارون، ساوه و فسبا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص FBA داشتند.

افت ۲۲ هزار واحدی شاخص بورس در پایان هفته

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز چهارشنبه ۲ آبان با افت ۲۲ هزار و ۸۷۴ دستگاهی به ارتفاع یک میلیون و ۹۷۰ هزار و ۸۸۲ دستگاه رسید.

در این روز شاخص هم وزن با ۶ هزار و ۷۴ واحد کاهش به رقم ۶۵۵ هزار و ۶۱۸ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۳ هزار و ۲۳۳ واحد کاهش به رقم ۳۴۸ هزار و ۹۲۶ واحد رسید.

معامله گران روز چهارشنبه با انجام بیش از ۱۴۴ نوبت معاملاتی به ارزش ۶۴ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال، بیش از ۱۴ هزار و ۳۸۸ میلیون سهم و اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران داد و ستد کردند.

نمادهای زن، فولاد، نوری، شستا، ویملت، وغدیر و شاهدیس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

به گزارش افق میهن، در این روز شاخص کل ارز ایران نیز با افت ۱۰۳ واحدی به رقم ۲۰ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۴۴ واحد رسید.

همچنین معامله گران فرابورسی با انجام ۷۹ هزار و ۲۲۱ نوبت معاملاتی بیش از سه میلیارد و ۸۳ میلیون سهم و اوراق بهادار خرید و فروش کردند.

لازم به ذکر است نمادهای فاذر بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای آریا، شوان، فسبا، الک، آرین و سامان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص FBA داشتند.

پیش بینی بازار سهام در روز شنبه

بورس روز شنبه کجا می رود؟ آیا بازار سهام سقوط می کند یا افزایش می یابد؟ آیا بازار سهام دوباره سقوط می کند؟

مبادله ۵ آبان آیا ماه ۱۴۰۳ صعود می کند؟

به گزارش افق میهن، با توجه به اخبار مختلف سیاسی و ریزش بورس در هفته جاری، احتمال می رود بازار سهام در روز شنبه و هفته آینده نیز روند نزولی داشته باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا