فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۴ مهر ماه ۱۴۰۳ / فتح تراز ۷۰۰ هزار واحدی بورس

پیش بینی بازار سهام فردا چهارشنبه ۴ مهر ماه ۱۴۰۳ را در این خبر بخوانید.


افق میهنی –

شاخص کل ۳۶ هزار و ۱۱۲ واحد رشد کرد / شاخص هم وزن ۱.۴۴ درصد افزایش یافت / ارزش معاملات خرد به ۵ هزار و ۵۵۴ میلیارد تومان رسید / حجم معاملات خرد ۱۳.۴ میلیارد سهم / ۴۰۵ میلیارد تومان پول واقعی وارد بازار شد.

بازار سهام از ابتدای هفته سبز شد و این موضوع امروز به بهترین شکل ممکن در بورس دنبال شد. چرا که ارتفاع شاخص کل بیش از ۳۶ هزار واحد افزایش یافت و حجم معاملات نیز رقم قابل توجهی را به ثبت رساند.

معاملات امروز بازار سهام به گونه ای انجام شد که شاخص کل در راستای کندل آخرین روز معاملاتی خود رفتار کرد. به طوری که در پایان معاملات امروز بورس، شاخص کل ۳۶ هزار و ۱۱۲ واحد افزایش یافت که معادل ۱.۷۱ درصد این شاخص است. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و ۱۵۲ هزار واحد قرار گرفت.

از سوی دیگر قیمت سهام خرد در بورس نیز افزایش یافته است. به طوری که شاخص هم وزن بازار با افزایش ۱۰ هزار و ۳۲ واحدی معادل ۱.۴۴ درصد این شاخص به سطح ۷۰۵ هزار واحد رسید.

لازم به ذکر است تابلوی بورس تهران امروز حجم معاملات را ۱۳.۴ میلیارد سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری مشترک) را ۵۵۵۴ میلیارد تومان نشان می دهد.

ورود و خروج پول واقعی

تجارت نیوز نوشت این تراز مهم امروز نیز مانند روند معاملاتی روز گذشته، ورود و خروج پول واقعی مثبت بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود ۴۰۵ میلیارد تومان پول واقعی وارد بورس شد. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که تا لحظه نگارش این گزارش حدود ۳۶ میلیارد تومان پول واقعی از صندوق های درآمد ثابت برداشت شده است.

پیش بینی بازار سهام فردا

با توجه به اوج گیری شاخص کل بورس در روز سه شنبه، احتمال ادامه این روند صعودی در روز چهارشنبه نیز وجود دارد.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا