فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲


ایران تحلیل –

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۱۲). اسفند) با ۳۱۷۸۲ واحد در ارتفاع ۲۸۶۶۰۹ واحدی ایستاد.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل هم وزن با ۱۰ هزار و ۵۳۹ واحد افزایش به رقم ۷۲۴ هزار و ۷۱۲ واحد رسید و شاخص قیمت با ۵ هزار و ۹۳۳ واحد افزایش به رقم ۴۰۸ هزار و ۱۷ واحد رسید.

معامله گران بورس تهران با انجام بیش از ۳۹۹ هزار نوبت معاملاتی بیش از ۱۲ میلیارد و ۲۹۱ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم معامله کردند که ارزش این معاملات به بیش از ۷۲ هزار و ۴۵۵ میلیارد ریال رسید.

نمادهای فولاد، شپناریال شبندر، وغدیر، شتران، تاپیکو و وبملت با بیشترین تاثیر مثبت بیشترین نقش را در رشد شاخص بورس تهران داشتند.

گروه خودرو برترین گروه معاملات امروز بورس تهران بود.

شاخص کل ارز ایران نیز در پایان معاملات امروز با ۳۲۸ واحد افزایش به ۲۴ هزار و ۷۷۸ واحد رسید.

معامله گران امروز بیش از ۳۱۶۰۰۰ معامله انجام دادند که منجر به مبادله بیش از ۵.۸۵۵ میلیارد سهم، اوراق قرضه مالی و پیش پرداخت شد.

نمادهای آریا، خاور، هرمز، وسپهر، خدیزال، فاذر و فسبا بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بازار سهام فردا

پیش بینی می شود بازار فردا نیز مثبت باشد، منابع زیادی به سمت بازار ارز و طلا حرکت کرده است که باعث رشد قیمت ها در این بازارها شده است، به نظر می رسد بورس نیز می خواهد تحت تاثیر این بازار قرار گیرد.

ایمنا نوشت: بازار روز شنبه با نفوذ فولاد شپنا، شبندر شتران خودرو کگل و خساپا رشد خوبی را ثبت کرد.

بورس امروز تقریبا با رشد خوبی روبه‌رو بود و مدت‌ها بود که بازار این وضعیت سبز را به خود ندیده بود. نامه وزیر صنعت برای ارزیابی مجدد دارایی های خودروسازان در صف خرید امروز این گروه موثر بوده است.

ارزش معاملات امروز نیز وضعیت خوبی را پشت سر گذاشته و به نظر می رسد اثر قیمتی دلار بر بازار سرمایه پس از مدت ها مشخص می شود، هرچند بازار برای جبران عقب ماندگی خود از تورم راه زیادی در پیش دارد.

پیش بینی می شود بازار فردا نیز مثبت باشد، منابع زیادی به سمت بازار ارز و طلا حرکت کرده است که باعث رشد قیمت ها در این بازارها شده است، به نظر می رسد بورس نیز می خواهد تحت تاثیر این بازار قرار گیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا