فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر توضیحاتی درباره پیش بینی بورس فردا یکشنبه پانزدهم آمده است بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخت شده است. آیا بازار سهام در روز یکشنبه سقوط می کند؟


ایران تحلیل –

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۱۴). بهمن) با ۳ هزار و ۸۱۲ واحد افزایش به ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۴ واحد رسید.

شاخص هم وزن با ۴ هزار و ۸۸۲ واحد افزایش به رقم ۷۳۷ هزار و ۵۲۹ واحد رسید. نمادهای «فخوز، شپنا، خساپا و خودرو» بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای «تاپیکو، کگل و پارسان» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

شاخص فرابورس در پایان معاملات امروز با ۱۶۱ واحد افزایش به رقم ۲۵ هزار و ۵۷۸ واحد رسید. نمادهای «وسپهر، وهور، هرمز، خاور، وگردش و انتخاب» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی سهام یکشنبه

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در اولین روز معاملاتی هفته جاری یعنی شنبه ۱۴ بهمن ماه با ۳ هزار و ۸۱۲ واحد افزایش به ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۴ واحد رسید. بنابراین احتمال افزایش جزئی بورس در روز یکشنبه با توجه به وضعیت بد بورس که مدتی است با مخالفت همراه بوده دور از انتظار نیست. آیا بورس فردا یکشنبه پانزدهم است؟ بهمن آیا ماه سبز می شود؟

بارها گفته ایم که بورس در بیشتر مواقع رفتاری دوگانه دارد و کاملا قابل پیش بینی نیست، این احتمال وجود دارد که شاخص کل بورس در این هفته وضعیت خوبی نداشته باشد و اخبار متفاوتی می تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد. .

تکلیف بورس یکشنبه چه می‌شود؟ آیا بازار سهام در روز یکشنبه صعودی خواهد بود یا نزولی؟ با این رفتار دوگانه، بورس بالا می رود یا نزول؟

آیا فردا بورس قرمز می شود؟



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا