اخبار بورس

پیش بینی بورس چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر پایان معاملات امروز سه شنبه ۱۹ دی ماه شاخص کل با رشد جزئی ۰.۱۱ درصدی در سطح دو میلیون و ۱۵۶ هزار و ۴۰۰ واحد قرار گرفت که دو هزار و چهارصد و چهل و چهار واحد از قله این شاخص فاصله دارد. شاخص هم وزن با ۰.۱۳ درصد کاهش (معادل ۵۰۰۰ واحد) به رقم ۷۵۸۰۰۰ واحد رسید. شاخص کل فرابورس نیز با افت ۰.۱۶ درصدی نسبت به قله این شاخص ۴۰.۸۷ واحد کاهش یافت و به سطح ۲۶۲۰۶ واحدی رسید.

پیش بینی سهام برای چهارشنبه

همانطور که انتظار می رفت، وزن خریداران در بازار روز سه شنبه با ادامه روند رکودی بورس کمی افزایش یافت. این بار فاصله بین شاخص های تالار شیشه ای به نفع شاخص سازان تمام شد. با وجود چشم انداز سبز شاخص کل، تعداد نمادهای منفی بازار بیشتر از نمادهای مثبت بود. همچنین ۵۵ درصد از نمادهایی که در سمت مثبت دامنه نوسان قرار داشتند، نوسان مثبت کمتر از ۱ درصد را تجربه کردند.

کارشناسان گمان می‌کنند بازار رکورد روز سه‌شنبه باعث رنج منفی نمادهای بازارهای کوچک و متوسط ​​شد و به این ترتیب مسیر دو شاخص اصلی بازار از هم جدا شد.

بورس تهران در حال حاضر در مرحله تثبیت به سر می برد و نوسانات محدود شاخص های سهام چه در جهت مثبت و چه در جهت منفی نمی تواند آغاز حرکتی را در این راستا تعیین کند. با وجود تحرکات محدود اسکناس آمریکایی و رشد آن تا مرز ۵۱ هزار تومان، اهالی بازار سرمایه همچنان منتظر محرک جدیدی هستند.

در صورتی که در ادامه معاملات هفته رویداد مهمی رخ ندهد، آخرین روز هفته در روزهای باقیمانده این هفته سپری خواهد شد. / اخبار تجارت

بررسی فنی شاخص جامع بورس اوراق بهادار تهران

در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس ۲۵۰۰ واحد افزایش را به ثبت رساند که نشان می دهد همچنان تحت کنترل است و این مشکل سطح حمایت را حفظ می کند. البته تا زمانی که این وضعیت ادامه داشته باشد، شاخص از منظر فنی تغییر محسوسی نخواهد داشت. / اکو ایران

پیش بینی بازار سهام برای فردا ۲۰ دی ۱۴۰۲

بازار فردا آخرین روز کاری هفته جاری است و انتظار کاهش ارزش و حجم معاملات را داریم. بازار امروز قوی نبود، به نظر می رسد بازار فردا هم همینطور باشد.

در بازار امروز ارزش معاملات ۵ میلیارد تومان بود. این احتمال وجود دارد که ارزش معاملات در بازار فردا به ۴ میلیارد تومان برسد. دلار بار دیگر روند صعودی به خود گرفت و به ۵۱۲۰۰ تومان رسید. اما هیچ تاثیری در بازار سهام نداشت. ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا