اخبار بورس

پیش بینی بورس چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر پایان معاملات چهارمین روز هفته، شاخص کل با افت ۱.۲۴ درصدی معادل ۲۶ هزار و ۵۱۴ واحد، به سطح دو میلیون و ۱۲۰ هزار و ۴۸ واحد رسید و شاخص هم وزن ۲.۱۲ درصد (معادل ۱۵) افت کرد. ,۱۶۵۸ واحد) به ۷۲۴۰۰۰ واحد کاهش یافت.

پیش بینی سهام برای چهارشنبه

محدوده حمایتی دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی، شاخص اصلی تالار شیشه ای به عنوان سنگر خریداران کلیدی، روز دوشنبه سقوط کرد. شکست این محدوده نیز توسط کندل باقی مانده از معاملات روز سه شنبه در نمودار شاخص کل تایید شد. حمایت بعدی شاخص کل در نمودار این اندیکاتور رسم شده است.

در سطوح ۲ میلیون و ۹۹ و ۲ میلیون و ۷۰ هزار واحدی شاخص کل، دو گره معاملاتی به چشم می خورد و پس از آن سطح ۲ میلیون و ۵۲ تا ۲ میلیون و ۵۸ هزار واحدی سنگر سایر خریداران بورسی است.

با توجه به اینکه شاخص کل در روز چهارشنبه ۳۸.۲ درصد افزایش داشت آبان و آذر پیش بینی می شود، با توجه به پیش بینی روز چهارشنبه بازار سهام، می توان حدس زد که تهاجمی فروشندگان کاهش یابد و بازار سهام در اواسط دوره معاملاتی رگه هایی از تعادل را نشان دهد. با این حال انتظار می رود روند برداشت پول از بازار روز چهارشنبه ادامه یابد. / اخبار تجارت

بازار سهام فردا ۴ بهمن

بازار سهام امروز ضعیف بسته شد و این چهارمین روز منفی برای اکثر سهام و شاخص ها بود. البته امروز شاخص کل پس از ۶ بدترین است آبان ثبت شد و منجر به ناامیدی بسیاری از مردم از بازگشت تراکنش ها و بهبود آنها شد. نکته مهم رفتار متفاوت وجوه اهرمی، نمادهای بانکی و دارایی های کوچک بود. این نمادها در پایان معاملات تقریبا نزدیک به بالاترین حد روزانه خود بسته شدند و نشانه هایی از بهبود شرایط در روزهای آینده را نشان دادند. در مجموع، هفته جهنمی بود که کمتر کسی انتظارش را داشت.

پیش بینی می شود بازار از فردا با جو منفی آغاز شود و موضوع خروج پول واقعی از بازار حل نشود. با این حال، بسیاری از کسانی که از رشد کوتاه مدت بازار سهام ناامید شده بودند، ترجیح دادند سهام بفروشند و به جای آن ارز و طلا بخرند. البته می توان انتظار داشت که فروش فردا تا حدودی آرام شود و بازار متعادل و شاید متعادل بسته شود. اما مشکل محتوای بورس در دولت رئیس جمهور حل نشده است. از نظر ارزش گذاری، قیمت سهام به منطقه ای رسیده است که خریداران بلندمدت در آن جا به جا می شوند. پیش بینی می شود فردا سرمایه گذاران بلندمدت بیشتری در بورس خرید کنند./فردانامه

تصمیم قیمت گذاری پالایشگاه ها همچنان باعث زیان در بازار سهام می شود.

۲۵۰۰۰۰ میلیارد تومان تاثیر اطلاعیه پالایش بر بورس

با اعلام جدید قیمت محصولات پالایش شده و تاثیر منفی آن بر بورس، ارزش بورس در ۸ روز گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان کاهش یافته است.

ضربه مهلک قبلی مربوط به اردیبهشت ماهی است که در آن ۲۴۷۵ درصد از ارزش بازار از بین رفته است. وقتی بازار بهبود می یابد، ناگهان تصمیمی گرفته می شود که به ناچار باعث سقوط بازار می شود. پیش بینی می شود بازار فردا نیز منفی باشد. عموما خریداران قوی چهارشنبه در بازار حاضر نمی شوند و تصمیمات خود را به شنبه موکول می کنند. پیش بینی می کنیم بازار فردا بین ۱۰ تا ۱۵ هزار دستگاه افت کند./ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا