اخبار بورس

پیش بینی بورس چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس با تغییر جهت نقدینگی این بار به سمت نمادهای شاخص ساز به استقبال آخرین روز هفته می رود.

دماسنج اصلی تالار شیشه ای در پایان معاملات روز سه شنبه با رشد ۰.۲۹ درصدی (معادل پنج هزار و ۸۰۴ واحدی ارتفاع این شاخص) در سطح دو میلیون و ۳۱ هزار و ۸۷۹ واحد قرار گرفت.

افزایش نماگر اصلی تالار شیشه ای در حالی رخ داد که شاخص هم وزن، شاخص توسعه عمومی قیمت شرکت های کوچک و متوسط، توسعه موازی را به ثبت رساند. شاخص تعادلی با ۰.۱۸ درصد افزایش (معادل ۱۲۱۹ واحد) به رقم ۷۱۲ هزار واحد رسید.

پیش بینی سهام برای چهارشنبه

معاملات روز سه شنبه به گونه ای بود که عرضه نتوانست قیمت ها را به عقب براند. بنابراین می توان گفت که نشانه هایی از افزایش در تابلوی معاملات وجود داشت.

به گفته کارشناسان، سوال تجدید ارزش گذاری سرمایه گذاری ها که پس از فراخوان سازمان بورس باعث سردرگمی اهالی بازار سرمایه شد را می توان محرکی جدی برای بازار سرمایه عنوان کرد. جریان نقدینگی از سهام متوسط ​​و کوچک به سمت نمادهای بزرگ نیز تحت تاثیر این خبر قرار گرفت.

با این حال، تا زمانی که اقدامات عملی برای تجدید ارزش حداقل یک یا دو شرکت بزرگ انجام نشود، بازار ارزش زیادی برای این نوع اخبار قائل نخواهد شد. بر اساس پیش بینی روز چهارشنبه بورس این امکان وجود دارد منتظر یک نتیجه مثبت دیگرکل بازار بود. / اخبار تجارت

پیش بینی بازار برای فردا

بازار امروز روند مثبت متعادلی را نشان داد، نمادهای فاراکوپی ورود نقدینگی را تجربه کردند و گروه خودرویی نیز تقاضای کمی داشتند، در گروه فلزی حرکات ذوبی و در سایر نقاط بازار تک نمادها بسیار مثبت یا فوق العاده منفی بود. بازار به طور کلی هیچ تفاوتی با روزهای دیگر نداشت.

رئیس سازمان بورس اذعان دارد که برخی از نمادهای بورسی باید به تدریج بازگشایی شوند اما این موضوع فشار فروش زیادی را در بازار ایجاد می کند که در شرایط فعلی بازار موضوع خوبی نیست.

با شروع فروش سهام، احتمال یک هفته بازار منفی وجود دارد زیرا بازار کشش این وضعیت را نخواهد داشت.

پیش بینی می شود بازار فردا متعادل باشد و احتمال رشد بیش از پنج هزار واحدی بعید باشد.

رشد قیمت امروز در بازار جهانی تاثیری بر بازار نداشت و توسعه همچنان کند بود. با این وضعیت نقدینگی در بازار سرمایه هیچ اتفاقی برای بازار نمی افتد. ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا