اخبار بورس

پیش بینی بورس یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدماسنج اصلی تالار شیشه ای در پایان معاملات اولین روز هفته با کاهش ۰.۰۷ درصدی در ارتفاع دو میلیون و ۱۴۸ هزار و ۴۸۵ واحدی قرار گرفت که یک هزار و ۵۵۰ واحد نسبت به قله این شاخص نشان می دهد. .

کاهش ارتفاع نماگر اصلی تالار شیشه ای در حالی رخ داد که شاخص هم وزن به عنوان شاخص توسعه عمومی قیمت شرکت های کوچک و متوسط ​​توسعه یک طرفه را به ثبت رساند. شاخص تعادلی نیز با افت ۰.۲۵ درصدی (معادل ۱۸۱۶ واحد) به رقم ۷۳۰ هزار و ۲۱۴ واحد رسید.

انعکاس معاملات بورس اوراق بهادار تهران در آمار و ارقام

هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران روز شنبه ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری) را ۴ میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان اعلام کرد. هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران از حجم معاملات روز شنبه ۷.۸ میلیارد سهم خبر داد.

کارشناسان معتقدند با رسیدن حجم معاملات به سطوح بالاتر در محدوده های فعلی شاخص کل، چشم انداز موج جدید شاخص کل در ذهن سهامداران روشن تر خواهد شد. زیرا ورود سهامداران جدید مسیر صعود به قله را آسان می کند.

همچنین بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی در این روز حکایت از خروج سرمایه آنها از بورس دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان معاملات روز شنبه، خروج ۱۵۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی پول واقعی از سهام، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری را نشان می دهد.

پیش بینی سهام در روز یکشنبه

قیمت جهانی مس به کانال ۹۰۰۰ دلار رسید. نماد «خانواده» مورد پسند سهامداران قرار گرفت و بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشت. با این تغییرات نقشه بورس قرمز شد. کارشناسان معتقدند که بیشتر فشار عرضه به دلیل آخرین فرصت ساکنان تالار شیشه ای برای انحلال سهام در سال ۱۴۰۲ بوده است.

مهم ترین خبر تاثیرگذار بر فضای عمومی بازار سرمایه افزایش نرخ دلار و تثبیت آن در محدوده ۴۰ هزار تومانی است که تغییر مثبتی در این پارامتر محسوب می شود. کاهش اختلاف نرخ نیما و آزاد اسکناس آمریکایی خبر خوبی برای کل بازار و شرکت های صادرات محور است. تجارت نیوز

بنابراین به نظر می رسد بازار سهام بار دیگر شاهد نقشه سبزتر بازار در اولین روزهای معاملاتی سال ۱۴۰۳ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا