ارزهای دیجیتال

پیش بینی قیمت بیت کوین / بازار رمز ارز در منطقه پر ریسک

به گزارش ایران تحلیل:






تجزیه و تحلیل زنجیره ای وضعیت ریسکی را برای قیمت بیت کوین نشان می دهد.



به گزارش ایران تحلیل، تحلیل شاخص های مختلف قیمت بیت کوین را در رده «بسیار پرخطر» قرار داده است. چنین شرایطی می تواند نشان دهد که بیت کوین در مراحل اولیه رشد صعودی خود قرار دارد.

در یکی در ۱۰ فوریه در پلتفرم

در مراحل اولیه بازار صعودی بیت کوین، معمولاً سطح بالایی از ریسک وجود دارد که نشان می دهد سرمایه گذاران بلندمدت سطوح قابل توجهی از سود را به دست آورده اند.

شاخص ارزش بازار تا ارزش دارنده واقعی بلندمدت (MVRV) تلاش می‌کند زمان‌هایی را که بیت‌کوین بالاتر یا کمتر از ارزش منصفانه‌اش است، شناسایی کند. این معیار با تمرکز بر معاملات بین سرمایه گذاران بلندمدت، سعی در حذف احساسات کوتاه مدت بازار و ارائه یک معیار قابل اعتماد دارد.

تجزیه و تحلیل Glassnode به هفت شاخص از ده شاخص بررسی شده، از جمله MVRV، وضعیت سودآوری شرکت، و سود/زیان ناخالص تحقق نیافته، رتبه‌بندی «بالا» یا «بسیار بالا» داد. این الگو نشان می دهد که سرمایه گذاران با وجود افزایش قابل توجه قیمت در ارزهای دیجیتال، در سطوح نسبتاً پایینی از سود تحقق یافته قفل شده اند.

ورودی ETF و خروجی GBTC

ETF های بیت کوین نقدی ایالات متحده در ۹ فوریه جریان خالص قابل توجهی به میزان ۵۴۱ میلیون دلار ایجاد کردند که آن را به بزرگترین روز ورودی برای این محصولات تبدیل کرد. در مقابل، GBTC کمترین میزان خروجی را در ۹ فوریه مشاهده کرد زیرا تنها ۵۱.۸ میلیون دلار از صندوق خارج شد که ۹۱ درصد کاهش نسبت به بالاترین خروجی روزانه ۶۲۰ میلیون دلاری در ۲۳ ژانویه داشت.

همانطور که بازار بیت کوین از این مرحله پرخطر عبور می کند، سرمایه گذاران و ناظران بازار از نزدیک بر تعامل شاخص های زنجیره ای، پویایی ETF و عوامل اقتصادی گسترده تر نظارت می کنند.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا