خودرو

پیش بینی قیمت خودرو تا پایان شهریور 1403


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو در بازار تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله عرضه و تقاضا، نوسانات ارز و هزینه های تولید است. افزایش قیمت خودرو می تواند فشار اقتصادی بر خانواده ها وارد کند و قدرت خرید مصرف کننده را کاهش دهد. دولت ها می توانند بر قیمت خودرو تأثیر بگذارند و با وضع مالیات و ارائه مشوق ها به تنظیم بازار کمک کنند. تغییر در فناوری و تولید خودروهای برقی نیز می تواند بر توسعه قیمت خودروهای سنتی تأثیر بگذارد.

پیش بینی قیمت در شهریور ماه

کاهش قیمت خودرو پس از رونق و رکود همچنان ادامه دارد و فعالان بازار می گویند رکود بازار تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

بررسی‌های بازار خودرو نشان می‌دهد پس از افزایش و کاهش قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی و حتی وارداتی، قیمت‌ها در هفته جاری، هرچند کاهشی، همچنان در حال کاهش هستند.

به گفته فعالان بازار خودرو، با توجه به کاهش قیمت ها در بازار ارز، ثبات فضای بین المللی و آغاز به کار دولت چهاردهم، پیش بینی می شود قیمت خودرو تا پایان تابستان با کاهش شدید مواجه شود. بیشتر فروشنده باشید تا خریدار

در حال حاضر مصرف کنندگان همچنان منتظر تعیین بازار خودرو هستند چرا که هم قیمت ها کاهش یافته و هم اخبار مربوط به واردات خودروهای فرسوده می تواند تاثیر بسزایی در معاملات در بازار داشته باشد.

جدول زیر میانگین قیمت خودروهای تولید انبوه داخلی را نشان می دهد. (قیمت خودرو در مناطق مختلف متفاوت است و میانگین قیمت ها در جدول زیر نشان داده شده است.)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا