طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار ۱۸ مرداد 1403 / تعطیلی بانک‌ها دلار را نزولی کرد

به گزارش افق میهن:






دلار روز چهارشنبه با روند نزولی باز شد. تعطیلی پایتخت به بهانه هوای گرم بازار ارز را تکان داد و ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان ارزان شد. فعالان بازار ارز معتقدند بسیاری از فعالان بازار تمایلی به مبادلات ندارند و شرایط سیاسی کشور را ناپایدار می دانند. اقتصاددانان همچنین بر این باورند که پیش بینی دلار در کوتاه مدت غیرممکن است.





به گزارش افق میهن،

قیمت دلار روز چهارشنبه با کاهش ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد و در نیمه پایینی کانال اول کریدور ششم قرار گرفت. با تصمیم دولت، فعالیت مراکز دولتی در روز چهارشنبه ۲۷ در ۱۳ استان کشور متوقف شد. مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ صبح است و ادارات استان های تهران و البرز نیز به دلیل شرایط جدید تعطیل هستند. این مشکل باعث شد تا بازار ارز رونق کمتری پیدا کند و معاملات دلاری محدود شود.

پیش بینی قیمت دلار

کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به شرایط سیاسی کشور نمی توان آینده بازارها را پیش بینی کرد. لازم به ذکر است برخی اخبار و شایعات حاکی از آن است که ایران از تلافی حمله تروریستی اسرائیل منصرف شده است. تحلیلگران بازار مالی انتظار دارند با آرام شدن مجدد اوضاع سیاسی در کشور، دلار به انتهای کریدور ششم سقوط کند.

تتر با دلار سقوط کرد

قیمت درهم امروز به سطح ۱۶۵۸۰ تومان رسید. قیمت تتر روز چهارشنبه ۶۰۰ تومان کاهش یافت و روی ۶۱۲۰۰ تومان قرار گرفت.

پوند انگلیس با کاهش ۱۵۰ تومانی با قیمت ۷۷ هزار و ۷۴۰ تومان معامله شد. قیمت یورو ۶۶ هزار و ۷۳۰ تومان بود و نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشت.

لازم به ذکر است روز سه شنبه اسکناس دلار ۴۸ هزار و ۴۹۶ تومان و حواله دلاری ۴۴ هزار و ۴۹۲ تومان فروخته شد. روز چهارشنبه این بازار تعطیل بود و قیمت ها تغییری نکرد.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا