طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار ۲۳ مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






در سومین روز هفته، قیمت دلار به مسیری که روز یکشنبه رفته بود بازگشت و در کریدور ششم معامله شد. این یادداشت تنها یک روز در راهروی پنجم باقی ماند. معامله گران فشار تقاضا را دلیل افزایش ریتم قیمت دلار می دانند.





به گزارش افق میهن،

قیمت دلار روز دوشنبه افزایش یافت. این اسکناس روز یکشنبه برگشت و در اولین پله های کریدور ششم معامله شد.

معامله گران معتقدند روند افزایشی قیمت دلار تحت تاثیر رشد تقاضا است. آنها افزایش ۵۰۰ تومانی به دو تا سه هزار تومان را روند نمی دانند و معتقدند بازارها همچنان در انتظار هستند.

برخی از معامله گران پیشرفت های سرسام آور دلار را به عنوان آغاز حرکت بزرگ دلار آمریکا به سمت سقف قیمت توصیف می کنند. آنها با بودن در اطراف این را باور می کنند شهریور ریتم تقاضا افزایش می یابد و این موضوع یکی از اهرم های رشد قیمت دلار خواهد بود.

تحلیلگران بازار ارز انتهای پایین کریدور ششم را منطقه حمایتی فعلی قیمت دلار می دانند و نیمه اول کریدور ششم را حد مقاومتی این لایحه می دانند.

پیش بینی قیمت دلار

روز دوشنبه خبری مبنی بر آماده باش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی منتشر شد. در این پیام ها تاکید شده بود که ایران آماده حمله گسترده به سرزمین های اشغالی است. از سوی دیگر نخست وزیر انگلیس، رئیس جمهور فرانسه و صدراعظم آلمان روز دوشنبه بیانیه مشترکی درباره تحولات منطقه غرب آسیا منتشر کردند. این سه کشور بدون اشاره به آتش افروزی و حملات تروریستی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و منطقه غرب آسیا، از «ایران و متحدانش» خواستند از حملاتی که باعث افزایش تنش در منطقه می شود، خودداری کنند.

قیمت ارزهای اصلی افزایش یافت

قیمت درهم روز دوشنبه ۱۰۰ تومان افزایش یافت و به سطح ۱۶ هزار و ۳۶۰ تومان رسید. قیمت تتر در سومین روز هفته به سطح ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و ۴۵۰ تومان افزایش یافت.

پوند انگلیس ۷۶ هزار و ۶۹۰ تومان با ۵۰۰ تومان افزایش معامله شد. قیمت یورو نیز ۶۵ هزار و ۶۷۰ تومان و ۵۰۰ تومان افزایش یافت.

لازم به ذکر است روز یکشنبه اسکناس دلار ۴۸ هزار و ۷۳۳ تومان و حواله دلار ۴۴ هزار و ۷۰۹ تومان فروخته شد و قیمت تغییر نکرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا