طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 12 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در پنجمین روز هفته نوسان داشت. شکستن سقف دلار فشار بر مدیریت ارزی سیاستگذاران را افزایش داده است. خطوط مقاومتی دلار در روزهای اخیر شکسته شده است اما معامله گران بازار ارز را در روز چهارشنبه بازار آرام و با تقاضای کمتر توصیف کردند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز در نوسان بود. معامله گران اعلام کردند که هیجان خریداران در روز چهارشنبه نسبت به سایر روزهای هفته کمتر بوده و شایعات پیرامون فضای امنیتی در بازار ارز صحت ندارد.

در روزهای اخیر قیمت درهم که در محدوده ۱۶ هزار تومان بود، روز چهارشنبه کاهش یافت و به قیمت ۱۵ هزار تومان بازگشت. اسکناس درهم امروز با قیمت ۱۵ هزار و ۹۶۰ تومان معامله شد. علاوه بر این، قیمت تتر با افت ۱۰۰ تومانی در کانال ۵۸ هزار و ۲۰۰ تومانی قرار گرفت.

پیش فروش خودرو به بهانه دهه فجر، برگزاری چهارمین مزایده شمش طلا در مرکز مبادلات ارزی ایران، افزایش نرخ سود بانکی و اخبار ضرب سکه های بدون تاریخ از جمله اقدامات کلیدی بانک مرکزی برای مدیریت بود. قیمت دلار

آیا بازار کشش جهش های طولانی دلار را دارد؟

به گفته کارشناسان اقتصادی، سیاستگذاران مسئول ایجاد هر روندی در بازار ارز هستند. پیش از این بانک مرکزی بازار را در وضعیتی باثبات و آرام نگه داشته بود. اما تحولات قیمتی در بازارهای مالی به مسائل سیاسی و روابط خوب با سایر کشورها گره خورده است. در روزهای اخیر، افزایش تنش‌های سیاسی سیگنال صعودی برای تحولات قیمتی داده است.

به گفته معامله گران، مشکل پیش فروش خودرو و حراج شمش رشد دلار را متوقف کرده و فعالان ارزی منتظر پایان ثبت نام خودرو هستند تا پول خاکستری با شفافیت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا