طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 13 اسفند 1402 / بازارساز مهار دلار را به دست گرفت؟

به گزارش ایران تحلیل؛






نرخ دلار که در آغاز معاملات روز شنبه با افزایش باز شد و در ظهر به بالاترین حد تاریخی رسید، از بعدازظهر روندی نزولی داشت و به نیمه پایینی کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی رسید. آیا بازارساز کنترل دلار را در دست گرفته و روند نزولی قیمت این ارز ادامه دارد؟



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در معاملات اولیه روز شنبه روند صعودی داشت و ظهر همان روز توانست به سقف تاریخی برسد. این روند در معاملات روز جمعه دنبال شد و باعث افزایش قیمت دلار شد.

اما قیمت دلار از اواسط روز و با اتمام آخرین معاملات در بازار ارز شروع به کاهش کرد. به این ترتیب در آخرین معامله نقدی روز شنبه قیمت دلار در نیمه زیرین کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی قرار گرفت.

معامله گران معتقدند که بازارساز وارد میدان شده و قیمت را از کانال تاریخی خارج کرده است. همان زمان پارسال بود اسفند دلار او را لمس کرد اما در نهایت دلار تسلیم بازارساز شد و در راهروی ۵۰ هزار تومانی قرار گرفت.

حال سوال اینجاست که آیا کنترل قیمت دلار به دست بازارساز افتاده است؟ آیا روند کاهشی در روز شنبه ادامه خواهد داشت؟ باید منتظر ماند و دید چه کسانی از نبرد تقویت‌کنندگان بازار و بازارسازان بیرون می‌آیند؟

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا