طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 13 تیر 1403

به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در روز سه شنبه تغییر محسوسی نداشت و در سقف بالای کانال ابتدایی کریدور ششم معامله شد. همزمان دلار در معاملات پشتیبان در کانال دوم کریدور ششم معامله می شود و کارشناسان بازار افزایش تقاضا را دلیل افزایش قیمت دلار می دانند.

پیش بینی قیمت دلار

روز گذشته محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی ما افزایش ذخایر ارزی بانک مرکزی است، مدعی شد که ذخایر ارزی آزاد و ذخایر طلای بانک مرکزی در حال افزایش است.

با توجه به اتفاقات مهم و تاثیرگذار در کشور از ابتدای سال جاری که می تواند به تکانه های شدید قیمت دلار منجر شود، بازارساز با دستکاری ارزی توانست از شکل گیری روند شارپی اسکناس آمریکایی جلوگیری کند.

اقتصاددانان تایید می‌کنند که موضع ارزی سیاست‌گذاران مانع از افزایش قیمت دلار شده است، اما افزایش همین میزان ذخایر ارزی کشور موضوعی است که تا پایان سال جاری و روزهای پرتلاطم پایان سال شاهد آن خواهیم بود. امسال .

فعالان بازار ارز همچنان به بررسی قیمت دلار در روزهای آینده بر اساس نتایج انتخابات ادامه می دهند و معتقدند تا زمان مشخص شدن نتایج بازار در بلاتکلیفی به سر می برند.

درهم به مرز بحرانی رسیده است

قیمت درهم روز سه شنبه ۱۶ هزار و ۹۱۰ تومان نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان افزایش داشت. قیمت تتر ۶۱۹۵۰ تومان و ۱۰۰ تومان افزایش یافت.

پوند انگلیس با افت ۲۰۰ تومانی به قیمت ۷۸ هزار و ۲۶۰ تومان معامله شد و یورو نیز با افت ۳۰۰ تومانی به ۶۶ هزار و ۳۷۰ تومان رسید.

لازم به ذکر است روز سه شنبه اسکناس دلار ۴۶ هزار و ۱۶۷ تومان و حواله دلار نیز ۴۳ هزار و ۱۰۶ تومان فروخته شد و قیمت تغییر نکرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا