طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 17 خرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در هفته نیمه تعطیل و رکود خرداد معامله گران منتظر نتیجه جلسه شورای حکام هستند. کارشناسان اقتصادی معتقدند که پیدایش یک روند به عوامل اساسی خارج از تحلیل اقتصادی بستگی دارد.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار در روز چهارشنبه و پس از دو روز تعطیلی متوالی با کاهش ۵۰۰ تومانی در کریدور پنجم یک کانال کاهش یافت. معامله گران معتقدند کاهش قیمت دلار تحت تاثیر رکود تقاضا و تعطیلات اواسط هفته جاری خواهد بود. ضمناً نتیجه شورای حکام روز جمعه ۱۸ خرداد در نهایت برای معامله گران مهم است.

پیش بینی قیمت دلار

با توجه به افزایش قیمت دلار و از دست رفتن مراحل ۶ و ۷ کریدور پنجم، کارشناسان اقتصادی معتقدند سقف بعدی قبض دلار نیمی از کانال اول کریدور ششم خواهد بود. آنها معتقدند که اگر این حوزه از بین برود، اسکناس دلار روند صعودی را تجربه خواهد کرد. در غیر این صورت بازار آسیب خواهد دید.

به نظر می رسد با توجه به افت تقاضا، احتمال تداوم روند رنجی دلار زیاد است و تعطیلات نیز به رکود در بازارها دامن زده است. اقتصاددانان معتقدند که کاهش بیشتر قیمت اسکناس های آمریکایی به عوامل اساسی خارج از تحلیل های اقتصادی بستگی دارد.

تتر به کانال ۵۷۰۰۰ تومان بازگشت

لازم به ذکر است قیمت درهم روز چهارشنبه ۱۶۰۰۰ ۱۳۰ تومان بوده و ۵۰ تومان کاهش داشته است. تتر با قیمت ۵۸ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد و ۱۰۰۰ تومان کاهش یافت.

پوند انگلیس با ۳۰۰ تومان کاهش به ۷۵ هزار و ۱۲۰ تومان رسید و یورو نیز با افت ۴۰۰ تومانی به ۶۳ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا