طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 20 مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در هفته سوم مرداد بازده اندکی داشت و در مقایسه با طلا قیمتش افزایش یافت. تاخیر فعالان بازار ارز در انتظار تصمیمات سیاسی و محرک ارسالی به بازارها، معاملات دلاری در هفته گذشته با گرمای تابستان پیوند خورد و موفقیت چندانی نداشت. اقتصاددانان معتقدند اگر بازارها ثابت بماند، دلار می تواند به انتهای کریدور ششم سقوط کند، نه بیشتر!





به گزارش افق میهن،

قیمت دلار در هفته سوم مرداد در میان بازارهای مورد تجزیه و تحلیل، این تنها دارایی بود که شاهد افزایش محدود بازده بود. سرانجام در آخرین معاملات روز پنجشنبه دلار در نیمه پایین کانال اول کریدور ششم به کار خود پایان داد.

این اسکناس با وجود سیگنال های مستمری که به بازارهای مالی ارسال می شود، طی هفته گذشته به سختی نوسان داشته است.

سوداگران با وجود حوادث تهران و ترور هانیه در هفته دوم مرداد هفته سوم را در حالت آماده باش و تماشای اخبار سپری کردند. به گفته فعالان بازار ارز، این سیاستمدار برای حفظ ثبات قیمت در بازار ارز از جمله تعطیلی بانک ها به بهانه گرما و یا اقدامات امنیتی تلاش کرد و موفق شد.

پیش بینی قیمت دلار

علیرغم فضای انتظار، کارشناسان اقتصادی معتقدند هر پیش‌بینی غیرممکن است. آنها معتقدند اخبار مثبت و منفی می تواند بر دلار تاثیر بگذارد و اسکناس آمریکا در نهایت بیش از ششمین کریدور روند نزولی سقوط نخواهد کرد. تحلیلگران بازار فارکس معتقدند سقوط دلار و بازگشت به کریدور پنجم نیازمند اخبار و سیگنال های مثبت و قوی است.

کارشناسان معتقدند تا زمانی که مسیر تصمیم ایران برای اقدام علیه اسرائیل به وضوح مشخص نشود، قیمت دلار تغییر نخواهد کرد.

تتر ۶۰۰۰۰ تومان شد

پوند انگلیس با ۲۰۰ تومان رشد ۷۷ هزار و ۹۲۰ تومان معامله شد. قیمت یورو ۶۶ هزار و ۷۵۰ تومان بود.

گفتنی است از روز سه شنبه شانزدهم مرداد اسکناس دلار ۴۸ هزار و ۴۹۶ تومان و حواله دلاری ۴۴ هزار و ۴۹۲ تومان فروخته شد و قیمت تغییر نکرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا