طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 21 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار روز یکشنبه در انتهای کانال پایانی کریدور پنجم با نوسانات محدود معامله شد. روند این اسکناس حرکت قیمتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی را نشان داد. معامله گران بر این باورند که حرکت بی طرفانه بازار ارز حاصل تلاش سیاست گذاران است. به گفته آنها بازارساز دستش پر است و از منابع ارزی به عنوان تسریع کننده رشد دلار استفاده می کند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در دو روز ابتدایی هفته در محدوده مشخصی نوسان داشت و در آخرین معامله روز یکشنبه در انتهای کانال نهم، کریدور پنجم بسته شد.

کف قیمت دلار چقدر است؟

معامله گران بازار ارز بر این باورند که احتمال کاهش بیشتر قیمت دلار تا انتهای کانال هشتم کریدور پنجم وجود دارد و کاهش بیشتر قیمت اسکناس آمریکایی را ضعیف می دانند. در حال حاضر فعالان ارزی علاقه ای به صرافی های معتبر در بازار ندارند و غرق در احتیاط هستند.

به نظر می رسد معامله گران در حال حاضر بازار دلار و طلا را جذاب نمی دانند و ترجیح می دهند تا انتخابات ماه آینده منتظر بمانند. برخی از معامله گران معتقدند که پول نقد در خودرو و بورس نسبت به دلار و طلا بیشتر است و می گویند اگر افت اخیر بورس در چند ماه گذشته را در نظر بگیریم، سرمایه شناور مسئول سهام است. بازار برای رونق

تحلیلگران بازار مالی با تکیه بر همگرایی تورم با قیمت دلار معتقدند این صورتحساب بین ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان با تورم عقب است و بر این باورند که توسعه بازار ارز در کوتاه مدت تحرکات محدودی را به همراه داشته است. اما در بلندمدت قیمت این اسکناس بر اساس تورم است.

تتر مطابق با دلار بود

لازم به ذکر است روز شنبه قیمت درهم به ۱۶۰۰۰ و ۱۶۰ تومان رسید و ۶۰ تومان کاهش یافت. تتر با قیمت ۵۹ هزار تومان معامله شد و با دلار همسو شد.

لازم به ذکر است روز یکشنبه اسکناس دلار با ۲۲۸ تومان افزایش ۴۵ هزار و ۵۰۸ تومان و دلار با افزایش ۱۶۶ تومانی ۴۲ هزار و ۴۹۱ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا