طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 24 خرداد 1403/ مهندسی قیمت دلار به دست بازارساز

به گزارش ایران تحلیل؛






قیمت دلار روز چهارشنبه با نوسانات نزولی آغاز شد. حتی معاملات پشت پرده نیز نتوانست قیمت دلار را در مسیر صعودی قرار دهد. به نظر می رسد بازارساز در روزهای منتهی به انتخابات به شدت در حال مدیریت نرخ ارز است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار از روز چهارشنبه نوسانات نزولی را آغاز کرد و از کریدور پنجم به کانال هشتم بازگشت. قیمت دلار در حالی کاهش یافته است که معامله گران و کارشناسان معتقدند بازارساز در روزهای قبل از انتخابات بازار ارز را به شدت مدیریت می کند تا از هیجانات ناشی از اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری بکاهد.

به این ترتیب قیمت دلار در معاملات نقدی روز چهارشنبه در نیمه پایینی کانال هشتم کریدور پنجم بسته شد. معاملات پشتیبان نیز در همین محدوده نوسان داشتند و نتوانستند قیمت دلار را در کانال بالاتر افزایش دهند.

پیش بینی قیمت دلار

با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته بازارساز در بازار ارز در ایام انتخابات، به نظر نمی رسد تغییر خاصی و قابل توجهی در قیمت دلار رخ دهد. بازار ارز مانند سایر بازارها در حال حاضر در مرحله انتظار و رصد بوده و با تقاضای پایینی مواجه است. بیشتر نوسانات این روزها در بازار ارز به عنوان روند شناخته نشده و ثابت نیست.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا