طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 25 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل؛






قیمت دلار یکشنبه با گپ مثبت باز شد و با افزایش سریع به کانال ۵۳ هزار تومان رسید. اما اخبار منتشر شده از سوی بانک مرکزی باعث شد تا قیمت دلار تا پایان معاملات نقدی به کانال ۵۲ هزار تومانی بازگردد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار روز یکشنبه در نوسان بود؛ قبض آمریکا که در ابتدای بازار فردوسی به نصف کانال ۵۳ هزار تومانی رسیده بود، از بعدازظهر کاهش یافت و به کانال ۵۲ هزار تومان بازگشت. نرخ دلار در آخرین معامله نقدی روز یکشنبه ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان بود.

قیمت دلار در معاملات پشتیبان نیز روند نزولی را طی کرده و در انتهای کانال ۵۲ هزار و ۷۰ تومان در نوسان است. از سوی دیگر قیمت درهم امارات، دلار هرات و دلار سلیمانیه نه تنها در معاملات نقدی بلکه در معاملات پشتیبان نیز کاهش یافته است.

این روند نزولی از بعدازظهر با انتشار اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر عرضه شمش طلا به مرکز مبادلات ارزی و طلا آغاز شد و در طول روز ادامه داشت. به نظر می رسد بازارساز با کنترل قیمت دلار در کنار قیمت طلا و سکه، دوباره با قدرت وارد بازار ارز شده است.

بر این اساس، با توجه به قیمت دلار در معاملات پشت خطی که ظاهراً توسط بازارساز وارد شده است، به نظر می رسد قیمت دلار در حال حاضر یا روند نزولی داشته و یا در بهترین حالت ثبات قیمتی را تجربه می کند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا