طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 27 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار روز شنبه با حرکات محدود در محدوده معاملاتی آخرین روز هفته گذشته بسته شد. معامله گران می گویند که خریدار در بازار پایین و بازارساز توانستند بازار ارز را تثبیت کنند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار روز شنبه در محدوده معاملاتی مشخصی تثبیت شد. پایین کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی منطبق بر محدوده قیمتی اسکناس آمریکا در روز شنبه است. معامله گران تحولات تقاضا را در روزهای باقی مانده از سال ۱۴۰۲ کاهشی توصیف می کنند. آنها می گویند افرادی که برای سفر برنامه ریزی می کنند، ارز می خرند و تعداد فروشندگان نسبت به هفته گذشته بیشتر از خریداران است.

به گفته معامله گران، بازارساز در چند روز پایانی سال موفق به کنترل قیمت دلار شد و در دو روز باقی مانده از سال ۱۴۰۲ شاهد نوسان خاصی در بازار نخواهیم بود.

بانک مرکزی تهدید به تحریم جدید شد

لازم به ذکر است که خبرگزاری فرانسه روز جمعه به نقل از وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که بر اساس بیانیه ای، تحریم هایی علیه شعب و شرکت های وابسته به شرکت خدمات انفورماتیک ایران در ترکیه و امارات متحده عربی و همچنین سه فرد مرتبط با آنها اعمال شده است. تحمیل شدند. وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که این تحریم ها مربوط به شرکت خدمات انفورماتیک (ISC) مرتبط با بانک مرکزی ایران است.

اگرچه امسال موضوع تحریم ها دست به گریبان بازارهای مالی نشد، اما باید دید آیا انتقال ارزهای بلوکه شده از کشورهایی مانند امارات در سال آینده با چالش مواجه خواهد شد یا خیر!

در همین راستا، «برایان نلسون»، دستیار وزیر خزانه داری آمریکا در امور اطلاعات مالی و تروریسم، گفت که بانک مرکزی ایران «نقش مهمی» در حمایت مالی از حزب الله لبنان و قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایفا کرده است. زور.

بازار ارز یخ زده بود

قیمت پوند انگلیس نسبت به آخرین معامله هفته گذشته بدون تغییر باقی ماند و ۷۵ هزار و ۸۹۰ تومان معامله شد. یورو در اولین روز هفته با قیمت ۶۴ هزار و ۸۱۰ تومان معامله می شد و قیمت تغییری نداشت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا