طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 27 تیر 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در دو روز ابتدایی هفته کاهش یافت و به کف حمایتی بازگشت. روند نزولی این اسکناس بیش از ۱۰ روز است که ادامه دارد. حاملان بازار امیدوارند روند کاهشی دلار در روز چهارشنبه با اخبار آتش بس غزه و کاهش خطرات منطقه ای ادامه یابد.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار پس از اعلام نتایج انتخابات کاهش یافت و در این مدت نزدیک به چهار هزار تومان زیان را تجربه کرد. این اسکناس تحت تاثیر اخبار ترور رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ، افزایش محدودی داشت، اما در آخرین معاملات روز یکشنبه در نیمه اول کانال ۸ کریدور ۵ بسته شد.

اسکناس دلار در حالی بین کانال های هفتم و هشتم کریدور ۵ در نوسان است که معامله گران بدبین بازار امیدوارند رسیدن اخبار مساعد منجر به کاهش بیشتر قیمت اسکناس آمریکا شود.

پیش بینی قیمت دلار

برخی فعالان بازار ارز تعطیلی بازار طلای پایتخت و رکود در دهه اول محرم را در تثبیت قیمت دلار در منطقه فعلی در روزهای شنبه و یکشنبه موثر می دانند.

شایان ذکر است که اخبار تشدید آتش بس در غزه در روزهای اخیر نیز توجه افت بازار را به خود جلب کرده است. آنها بر این باورند که انتشار اخبار سیاسی مساعد باعث کاهش بیشتر قیمت دلار می شود.

به نظر می رسد همزمان با کاهش انتظارات تورمی و خوش بینی سیاسی، تزریق اخبار به منظور خبر درمانی، دلار را برای کاهش بیشتر تقویت کند.

درهم در کانال ۱۵۰۰۰ تومان بسته شد

لازم به ذکر است قیمت درهم روز یکشنبه با ۱۵۰ تومان افزایش به ۱۵ هزار و ۹۲۰ تومان معامله شد. قیمت تتر با ۱۰۰ تومان افزایش به ۵۸ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

پوند انگلیس با ۱۲۲۰ تومان کاهش به ۷۳۹۹۰ تومان و یورو با ۴۰۰ تومان افزایش با قیمت ۶۳۶۱۰ تومان معامله شد.

گفتنی است روز یکشنبه اسکناس دلار ۴۶ هزار و ۶۹۶ تومان فروخته شد و حواله دلاری ۴۳ هزار و ۶۰۱ تومانی نیز با ۱۰۰ تومان افزایش عرضه شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا