طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 27 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در اولین روز هفته گذشته خرداد در عین حال این روند آسیب دید زیرا معامله گران اعلام کردند که روند تقاضا در ابتدای روز کاهش و در پایان بازار ارز افزایش یافت. فعالان بازار دستکاری ارزی سیاستگذاران را مانع رشد قیمت دلار می دانند و معتقدند ریتم رنج دلار تا انتخابات ادامه خواهد داشت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در ابتدای هفته گذشته افزایش یافت خرداد در این میان، روند رنج نشان داد که معامله گران بازار ارز را عاری از ریسک های سیاسی می دانند و معتقدند مهم ترین موضوع سیاست های نامزدهای ریاست جمهوری است. در پایان معاملات نقدی روز شنبه، قیمت دلار از کریدور پنجم با ۱۰۰ تومان کاهش به کانال هشتم بازگشت و در آخرین سطح این کانال بسته شد.

پیش بینی قیمت دلار

برخی از فعالان بازار ارز به بازارهای نیمه تعطیل کشورهای همسایه در ایام عید سعید قربان اشاره می کنند و می گویند در صورت بازگشایی بازار هرات، احتمال افزایش تقاضا برای دلار تهران وجود دارد که به افزایش قیمت دلار پس از آن کمک می کند. تعطیلات عید قربان با این حال، آنها بر این باورند که احتمال افزایش قیمت دلار قبل از انتخابات ریاست جمهوری کم است.

با وجود تعطیلات دوشنبه ۲۸ خرداد به مناسبت عید سعید قربان و بازارهای تعطیل کشورهای همسایه، بازار ارز آرامی برای این هفته پیش بینی می شود. با این وجود، اقتصاددانان معتقدند هر چه به انتخابات نزدیک‌تر شویم، تأثیر برخی ایده‌ها بر نرخ دلار قوی‌تر می‌شود.

ارزهای اصلی سقوط کردند

لازم به ذکر است قیمت درهم روز شنبه ۱۶۰۰۰ ۹۰ تومان بوده است. تتر با افت ۱۵۰ تومانی به قیمت ۵۹ هزار و ۱۵۰ تومان رسید.

پوند انگلیس با قیمت ۷۵ هزار و ۶۹۰ تومان و یورو با کاهش ۴۰۰ تومانی با قیمت ۶۳ هزار و ۲۵۰ تومان بسته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا