طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 27 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در دومین روز هفته دوباره با روندی تند بهبود یافت و بیش از سه هزار تومان افزایش یافت اما با ادامه معاملات بازگشت. فعالان بازار را متزلزل می دانند و معتقدند معامله گران از ترس ضرر و زیان وارد معامله نمی شوند.



به گزارش ایران تحلیل، روز یکشنبه تحت تاثیر اقدامات تلافی جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران نوسانات و افزایش قابل توجهی را تجربه کرد. دلار که در ابتدای روز تنها هزار تومان با کریدور هفتم فاصله داشت با ادامه معاملات به مسیر صعودی بازگشت.

افزایش ریسک‌های سیاسی و اخبار نامطلوبی که معامله‌گران مدام مشاهده می‌کردند، از ساعات اولیه صبح یکشنبه جو بازار ارز را شعله‌ور کرد. اما با ادامه معاملات، مبادلات به کف رسید و بازار از خریدار و فروشنده خالی شد. این مشکل ریتم بازار ارز را کاهش داد.

بازار ارز مورد انتظار بود

معامله گران وضعیت فعلی بازار فارکس را به عنوان یک انتظار توصیف می کنند. بنابراین بسیاری از فعالان بازار معامله را متوقف کرده اند. آنها برای کنترل بازار ارز ترجیح می دهند روند روزهای آینده را تماشا کنند.

با این حال، اقتصاددانان معتقدند که این رشد نقدینگی ناشی از عناوین اخبار سیاسی است که بازارهای مالی را به سمت روند صعودی سوق داده است. بر این اساس، عواملی مانند رشد نقدینگی، تورم و ماهیت تراز پرداخت ها نقش دارند مهر روند صعودی قیمت دلار را تایید کرده است.

درهم به کانال ۱۷۰۰۰ تومان بازگشت

قیمت درهم در آخرین معامله روز یکشنبه بیست و ششم فروردین ۱۷۸۰۰ تومان معامله شد. این اسکناس در ابتدای گشایش بازار در دومین روز هفته به سطوح نهایی کانال ۱۸ هزار تومانی رسیده بود. تتر که در پی انتشار اخباری مبنی بر پاسخ نظامی ایران به اسرائیل تا کانال ۷۰ هزار تومانی صعود کرده بود، افت قیمت را تجربه کرد و ۶۷ هزار تومان معامله شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا