طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 28 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






روز یکشنبه قیمت دلار ۸۰۰ تومان افزایش یافت و وارد کریدور بالاتر شد. معامله گران بیشتر از بازارساز بر قدرت رشد تقاضا تاکید دارند و معتقدند که دلار کاهش نخواهد یافت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار تنها یک روز مانده به پایان سال به کریدور ششم بازگشت. روز یکشنبه اسکناس آمریکایی در کف راهرو ششم قرار داشت. اقتصاددانان می گویند با توجه به مفروضات اقتصادی فعلی، روند افزایشی قیمت دلار طبیعی است.

آیا دلار کانال های بالاتر را فتح خواهد کرد؟

تعداد خریداران در بازار روز یکشنبه بیشتر از فروشندگان بود. بسیاری از فعالان بازار ارز امیدی به بازگشت قیمت دلار به کریدور پایین ندارند و معتقدند خرید در کریدور بالا همچنان سودمند است.

اقتصاددانان بر این باورند که خرید دلار در کریدور ششم قیمتی منصفانه است. آنها معتقدند که قیمت و ارزش مطابقت دارند و در سال های اخیر چنین اتفاقی کمتر رایج شده است. آنها معتقدند قیمت دلار کمتر از ارقام فعلی نخواهد بود و به سادگی می توان با توجه به شرایط اقتصادی به کانال های بالاتر رفت.

به گفته معامله گران، بازارساز در روزهای پایانی سال توانست قیمت دلار را کنترل کند اما تقاضا برای دلار افزایش یافت. به نظر می رسد کریدور ششم پایان قیمت دلار در سال ۱۴۰۲ باشد.

تتر ۶۰۰۰۰ تومان شد

لازم به ذکر است روز یکشنبه ۲۷ اسفند قیمت درهم ۱۸۰ تومان افزایش یافت و ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. تتر با افزایش ۵۰۰ تومانی به کانال ۶۰ هزار تومانی بازگشت و در ۶۰ هزار و ۵۰ تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا