طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 6 فرودین 1403/ قیمت دلار سر افزایش دارد؟

به گزارش افق میهن؛






نرخ دلار که در آخرین روزهای معاملاتی سال گذشته در کریدور ششم بسته شده بود، در معاملات پشت خطی در اولین روز معاملاتی سال جدید در این راستا افزایش یافت. این در حالی است که هنوز تراکنش های نقدی جدی و قابل توجهی در بازار فارکس صورت نگرفته است و به نظر می رسد این روند افزایشی فضا را برای افزایش بازار ایجاد می کند.



به گزارش افق میهن، قیمت پنجمین دلار است فروردین ماه روندی صعودی داشت، اما این تحولات قیمتی محدود به معاملات پشتیبان بود. هنوز خبری از معاملات نقدی موثر در بازار ارز نیست و به نظر می رسد مانند بازار طلا و سکه، معاملات جهت بازار ارز نیز از روز چهاردهم انجام شود. فروردین ماه شروع می شود.

بر این اساس، بسیاری از فعالان بازار بر این باورند که روند رو به رشد قیمت دلار در معاملات پشت صحنه نشان دهنده شکل گیری فضا است تا تغییرات قیمت واقعی. اگرچه شرایط اقتصادی به گونه ای است که نمی توان چشم انداز بسیار مثبتی برای آن داشت، اما با توجه به سیاست بانک مرکزی و اظهارات دولتمردان، به نظر می رسد با بازگشایی رسمی بازارها در دوره دوم همخوانی نداشته باشد. نیمی از سال فروردین محدودیت دلار باید برداشته شود. بنابراین به نظر می رسد بازارساز در تلاش است تا قیمت دلار را کنترل کرده و معاملات نقدی را حداقل در انتهای کریدور ششم حفظ کند.

قیمت ۵ تومان فروردین ۱۴۰۳

بررسی ها نشان می دهد که قیمت دلار در معاملات پشت خط پنجم قرار دارد فروردین در شرف ورود به کانال دوم راهرو ششم است. در این روز قیمت یورو در بازار آزاد افزایشی را ثبت کرد و به ۶۶ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.

قیمت 5 تومان فروردین

لازم به ذکر است قیمت درهم امارات به ۱۶۳۲۰ تومان و پوند انگلیس ۷۷۳۵۰ تومان رسید. قیمت لیر ترکیه نیز در معامله پنجم لحاظ شده است فروردین ۱۶۲۰ تومان بود.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا