طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 7 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در دومین روز معاملاتی هفته با کاهش محدود آغاز شد. معامله گران بر این باورند که بازار ارز منتظر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و نشست هیات دولت است. به این ترتیب در روزهای اخیر شرایط خرید و فروش در بازار ارز راکد بوده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار روز یکشنبه با کاهش ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد اما این روند در اواخر روز کمی تعدیل شد و قیمت در میانه کانال هفتم از کریدور پنجم بسته شد.

بازار ارز بدون ریسک بود

کارشناسان اقتصادی معتقدند طرح سوال انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه و جلسه هیات دولت بازار ارز را در وضعیت انتظاری قرار داده است. آنها می گویند انتظارات تورمی بر اقتصاد رفتاری سنگینی می کند و این موضوع در ماه های آینده تقاضای زیادی را در بازارهای مالی ایجاد خواهد کرد.

تحلیلگران، سیاست گذار را مسئول بروز هرگونه روند در بازار ارز و قیمت دلار می دانند و راه حل ایجاد شرایط باثبات و آرام در بازار را به مسائل سیاسی و روابط خوب با سایر کشورها مرتبط می دانند.

بازار ارز به کما رفت

لازم به ذکر است قیمت درهم روز یکشنبه ۶ می باشد خرداد ۱۵۷۴۰ تومان معامله شد و قیمت نسبت به شنبه تغییری نداشت. تتر بدون تغییر قیمت ۵۸۰۰۰ ۱۰۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس در دومین روز هفته تغییری نکرد و در انتهای کانال ۷۳ هزار تومان معامله شد، در حالی که یورو بدون تغییر در ۶۲ هزار و ۵۸۰ تومان معامله شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا