طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 7 فروردین 1403/ دلاری‌ها در انتظار بازگشایی معاملات نقدی

به گزارش ایران تحلیل؛






قیمت دلار در معاملات روز دوشنبه همچنان به ورود به کانال دوم کریدور ششم نزدیک است. دلار در انتظار آغاز رسمی معاملات نقدی در سال جدید است و در این میان، گاوهای بازار تلاش می کنند تا قبل از بازگشایی بازار، قیمت دلار را به بالاترین حد ممکن برسانند. اما به نظر می رسد در مبارزه با تحرکات نامحسوس بازارساز شکست خورده اند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در همان محدوده روز یکشنبه قرار داشت. لازم به ذکر است که همین اسپرد برای بازارساز مطلوب نیست و با شروع معاملات نقدی، بانک مرکزی احتمالا تمام تلاش خود را می کند و قیمت دلار را مدیریت می کند.

با این حال، تلاش روزافزون بازار از آغاز معاملات پشتیبان سال جدید، قیمت دلار را در کانال اول کریدور ششم نگه داشته است. پیش بینی می شود قیمت دلار در نیمه اول سال افزایش یابد فروردین ماه را در همان محدوده فعلی به پایان برسانید.

قیمت ۶ تومان فروردین ۱۴۰۳

قیمت اسکناس دلار در روز دوشنبه ۶ فروردین در سال ۱۴۰۳ مرکز مبادلات طلا و ارز ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان و قیمت حواله دلاری ۴۰ هزار و ۵۵۲ تومان ثبت شد. قیمت حواله درهم امارات ۱۱۰۰۰ ۴۲ تومان و قیمت اسکناس درهم ۱۱۰۰۰ ۸۳۷ تومان بوده است. قیمت درهم در بازار آزاد ۱۶۰۰۰۳۲۰ تومان ثبت شد.

قیمت 1403 دلار

قیمت یورو در بازار آزاد دوشنبه ۱۵ خرداد فروردین در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۶۶۴۰۰ تومان بوده است. قیمت اسکناس یورو در صرافی ۴۶ هزار و ۹۸۰ تومان نسبت به روز یکشنبه کاهش داشت و قیمت حواله یورو نیز در این مرکز با کاهش نسبت به روز گذشته به ۴۳ هزار و ۸۲۵ ​​تومان رسید. قیمت پوند انگلیس در بازار آزاد روز دوشنبه ۷۷ هزار و ۴۵۰ تومان بود.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا