طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳/ بازار طلا با حمایت اونس جهانی، کف‌سازی می‌کند؟

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در دو روز ابتدایی هفته جاری در حالی روند نزولی را ثبت کرد که بازارهای جهانی در پایان هفته قرار داشتند و قیمت دلار با کاهشی سرسام‌آور کانالی را طی کرد. اونس طلا در بازار آزاد کاهش یافته است که احتمال کاهش بازار طلا در روز سه شنبه را تقویت می کند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در ابتدای هفته گذشته افزایش یافت خرداد بازار متاثر از کاهش تدریجی قیمت دلار روند نزولی آهسته ای را تجربه کرد.

اسکرین شات 17 ژوئن 2024 در 4:41:15 ب.ظ

پیش بینی قیمت طلا و سکه

با وجود اینکه تعطیلات این هفته عید قربان است و بازار طلا طبق روال سال های گذشته با افزایش تقاضا مواجه بوده است، اما در دو روز گذشته بازار همچنان راکد بود و سکه های سنگین و طلا با کاهش بیشتر قیمت مواجه شدند. .

فعالان بازار فلز زرد همچنان تمایلی به معامله ندارند و ترجیح می دهند روند رشد قیمت دلار و نتایج انتخابات را تماشا کنند. در شرایط فعلی علاوه بر بازار ارز، نوعی ثبات و رکود در بازار طلا و سکه وجود دارد و توسعه قیمت ها نیز اندکی کاهشی است. تحلیلگران بازارهای مالی برای بازار طلا در روزهای منتهی به هفته گذشته خرداد آنها روند کندی را پیش بینی می کنند و معتقدند روزهای پایانی ماه و کاهش نقدینگی باعث افزایش رکود بازارهای مالی می شود.

اونس جهانی سقوط کرد

اونس طلای جهانی در زمان نگارش این مقاله ۲۳۲۵ دلار است. اونس جهانی نقره با ۲۸ سنت کاهش با ۲۹ دلار و ۲۸ سنت معامله شد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ روز یکشنبه در بازار داخلی ۵۵ هزار و ۶۰۲ تومان معامله شد.

سکه امامی در کانال ۳۹ میلیون بسته شد

لازم به ذکر است که قیمت نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بسته شد و سکه گرمی بدون تغییر ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا در دومین روز معاملاتی هفته افزایش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۴ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۳۶۵ هزار تومان معامله شد. طلای مستعمل سه میلیون و ۳۲۰ هزار تومان معامله شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا