طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / سکه امامی آماده برگشت به کانال ۳۹ میلیون تومانی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته بار دیگر روند نزولی را آغاز کرد و سکه امامی در آستانه بازگشت به کانال قیمتی پایین تری قرار گرفت. روند نزولی بازار طلا متاثر از کاهش بیش از ۴۰ دلاری قیمت جهانی طلا در هر اونس بود.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه با شروع کار از روز شنبه، بازارها با روند نزولی بازگشایی شدند. این تخفیف در سکه امامی بیشتر از سایر قطعات بود. به گفته تحلیلگران بازار فلز زرد، منطقه حمایتی بعدی در محدوده ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

لازم به ذکر است در روز جمعه و با تعطیلی بازارهای داخلی، اونس جهانی طلا بیش از ۴۰ دلار کاهش یافت که منجر به کاهش روز شنبه بازار داخلی طلا شد.

بازار طلا در مرکز تهران هفته گذشته به دلیل عزاداری دهه اول محرم تعطیل بود و در اولین روز هفته ریتم نزولی را به نمایش گذاشت و روند قیمت دلار را کاهش داد. فروشنده بازار فلز زرد تیر و مرداد هر ساله کف قیمتی در نظر گرفته می شود و محرم امسال با ماه های یاد شده همراه بوده و شتاب افت قیمت طلا و سکه را در پی داشته است.

اونس جهانی طلا به کانال ۲۴۰۰ دلاری بازگشت

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مقاله، قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۴۰۰ دلار است. قیمت هر اونس نقره ۲۹ دلار و ۲۲ سنت با رشد محدود ۲ سنت است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۳ هزار و ۹۷۰ تومان نسبت به آخرین معامله روز پنجشنبه ۱۲۰ تومان افزایش یافت.

سکه گرمی به کانال ۶ میلیون تومان سقوط کرد

قیمت سکه امامی شنبه ۳۰ تیر با افت ۳۵۰ هزار تومانی به ارزش ۴۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه بهار نیز با ۲۷۰ هزار تومان کاهش ۳۷ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان ارزش گذاری شد.

روند حباب سکه سقوط کرده است

قیمت طلا در اولین روز هفته کاهش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۲۴۵ هزار تومانی معادل ۱۴ میلیون و ۴۳۱ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۵۴ هزار تومان کاهش معادل ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان بود. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۲۷۵ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه در روز شنبه روند متعادلی را نشان نداد. حباب سکه امامی ۴۰۴ هزار تومان، سکه بهار ۴۷۰ هزار تومان و نیم سکه ۸۵ هزار تومان افزایش یافت. حباب ربع سکه هفت هزار تومان و سکه گرمی پنج هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا