طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 1 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در روز دوشنبه کاهش یافت و قیمت ها نسبت به اوایل یکشنبه کاهش محسوسی نداشت، اما پس از انتشار خبر شهادت رئیس جمهور، تاثیر هیجانی افزایش قیمت از بازار خارج شد. سکه امامی در سومین روز هفته با افت یک میلیونی در اولین گام های کانال ۴۰ میلیونی معامله شد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه روز دوشنبه کاهش یافت و تاثیرات احساسی مربوط به خبر سقوط بالگرد و درگذشت رئیس جمهور از بازار حذف شد.

اسکرین شات 20 مه 2024 ساعت 4:23:09 ب.ظ

در سومین روز هفته و پس از بازگشایی بازارها در روز دوشنبه، قیمت جهانی طلا با افزایشی باز شد اما هیچ اثر صعودی بر بازار طلا نداشت. کاهش قیمت دلار و ملتهب شدن بازارهای مالی منجر به کاهش روند قیمتی در بازار طلا شد و قیمت ها در ابتدای روز دوشنبه با کاهش میلیونی به محدوده قیمتی بازگشتند.

هر گرم نقره ۵۹ هزار تومان شد

لازم به ذکر است، اونس جهانی طلا روز دوشنبه با افزایش تقریباً پنج دلاری به ۲۴۱۹ دلار رسید و اونس جهانی نقره نیز با ۴۰ سنت افزایش در قیمت ۳۱ دلار و ۸۴ سنت قرار گرفت. قیمت هر گرم نقره در بازار داخلی ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

سکه در تمام قسمت ها کاهش یافت

قیمت سکه امامی دوشنبه ۳۱ اردیبهشت با افت یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومانی بازگشایی شد و با قیمت ۴۰ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان به کار خود پایان داد. سکه بهار نیز با ۸۳۵ هزار تومان کاهش به ۳۷ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان رسید.

مثقال ۹۰۰ هزار تومان سقوط کرد

قیمت طلا در سومین روز معاملاتی هفته کاهش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۹۰۰ هزار تومانی به ارزش ۱۴ میلیون و ۶۸۷ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان با ۲۰۹ هزار تومان کاهش قیمت خورد. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۳۴۲ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه در دوشنبه ۳۱ اردیبهشت روند متعادلی نبود. حباب سکه امامی ۲۷۵ هزار تومان و ربع سکه ۱۷۷ هزار تومان کاهش یافت. حباب سکه بهار ۸۹ هزار تومان، نیم سکه ۴۴ هزار تومان و سکه گرم ۹ هزار تومان رشد کردند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا