طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 10 خرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در پنجمین روز هفته با کاهش قیمت دوباره افزایش یافت. افت بیش از نیم میلیون تومانی سکه سنگین، این قطعات را وارد کانال قیمت پایین تری می کند. معامله گران می گویند که نوسانات قیمت طلا در محدوده خاصی باعث شرمساری فعالان بازار شده است.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه با کاهش قیمت در تمامی قطعات و اوزان بازگشایی شد. ضعیف تر شدن دلار و افت قابل توجه اونس جهانی طلا از افت بازار طلا حمایت کرد و بخش های بزرگی از سکه را به کانال پایینی سوق داد.

اسکرین شات 29 مه 2024 در 5:18:59 ب.ظ

به گفته فعالان بازار فلز زرد، فراز و نشیب بازار طلا دل معامله گران را تکان داده و با وجود افزایش قیمت در چند روز گذشته، تقاضا در بازار افزایش چشمگیری نداشته است. معامله گران در بازارهای مالی در حال بررسی نشست شورای حکام هستند و اینکه چه نتایجی برای ایران برای تأثیرگذاری بر توسعه قیمت ها در بازارهای مالی خواهد داشت.

تحلیلگران بازار مالی محدوده قیمتی فعلی و ورود تدریجی به بازار را زمینه مناسبی برای ورود به بازار طلا می دانند. لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۳۴۶ دلار بوده و ۱۵ دلار کاهش داشته است.

نقره در راهروی ۶۰ هزار تومانی نماند

قیمت هر اونس نقره ۳۱ دلار و ۶۷ سنت است. هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با ۴۰۰ تومان کاهش نسبت به روز سه شنبه ۵۹ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

سکه امامی به کانال ۴۰ میلیونی بازگشت

لازم به ذکر است قیمت نیم سکه با ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش به ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی روز سه شنبه بدون تغییر ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب ربع سکه کاهش یافته است

قیمت طلا روز چهارشنبه کاهش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۱۷۴ هزار تومانی معامله شد و این رقم به ۱۴ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۳۵۴ هزار تومان با ۴۱ هزار تومان کاهش قیمت خورد. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۳۱۱ هزار تومان بسته شد.

حباب سکه در چهارشنبه نهم خرداد به جز ربع سکه همه قطعات ضرب شد. حباب سکه امامی ۳۹ هزار تومان، سکه بهار ۱۱۸ هزار تومان، نیم سکه ۱۱ هزار تومان و سکه گرم ۷۷ هزار تومان افزایش یافت. حباب ربع سکه ۲۴۵ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا