طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 10 مرداد 1403



به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه در روز سه‌شنبه هر سه روند صعودی، نزولی و خنثی را نشان داد، اما در بیشتر بخش‌ها و اوزان ارزش افزایش یافت.

روند صعودی بازار طلا متاثر از افزایش ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومانی قیمت دلار بود و افزایش قیمت در بازار طلا با تلرانس ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی رخ داد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

روز سه‌شنبه مصادف با مراسم تحلیف نهمین رئیس‌جمهور ایران بود و حضور مردم و شخصیت‌های دیگر کشورها مورد توجه معامله‌گران بازار مالی قرار گرفت. با وجود نقش فعال دلار در بازار فلز زرد، فعالان بازار طلا معتقدند که تصمیمات و تصمیمات اقتصادی دولت چهاردهم بر بازارهای مالی تاثیرگذار است و بازارها و صرافی ها در انتظار اقدامات دولت پزشکی هستند.

آنها وضعیت بازار طلا را خاکستری و بلاتکلیف توصیف می کنند و معتقدند در هفته های آینده و آغاز به کار کابینه دولت چهاردهم روند بعدی دلار و متعاقب آن طلا و سکه مشخص خواهد شد.

نقره گران شد

ربع سکه گل سرسبد رشد قیمت شد

قیمت سکه امامی سه شنبه نهم مرداد تنها بخش نزولی بازار بود که از ۹۲ هزار تومان به ۴۱ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان رسید. سکه بهار ۳۸ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان با ۱۰۰ هزار تومان افزایش معامله شد.

لازم به ذکر است در کانال های جدید قیمت، قیمت نیم سکه ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت. این قطعات به ترتیب ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر باقی ماند و روز دوشنبه هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه امامی به نیم میلیون تومان ترکید

در سومین روز هفته قیمت طلا افزایش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش از ۱۴۶ هزار تومان به ۱۴ میلیون و ۹۸۸ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل ۳ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان با ۳۲ هزار تومان افزایش عرضه شد. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۴۱۴ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه در روز سه شنبه در تمامی قطعات به جز ربع سکه کاهش یافت. حباب سکه امامی ۴۹۳ هزار تومان، سکه بهار ۳۰۹ هزار تومان، نیم سکه ۸۷ هزار تومان و سکه گرم ۴۶ هزار تومان کاهش یافت. حباب ربع سکه ۵۷ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا