طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 14 مرداد 1403 / قله‌ مقاومت سکه، زیر چتر دلار فتح شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته با افزایش ارزش در تمامی قطعات و اوزان بار دیگر افزایش یافت. رشد دلار به شکست مقاومت ۴۳ میلیون تومانی سکه امامی کمک کرد و قطعات دیگر را به آستانه کانال بالاتر رساند. معامله گران افزایش ریسک های سیاسی را دلیل توسعه قوی قیمت ها در بازارهای مالی می دانند.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه روز شنبه ۲۲ اسفند مرداد با افزایش ارزش در تمامی قطعات و اوزان بازگشایی شد. روند صعودی قیمت طلا با رشد ۱۳۰۰ تومانی دلار همراه بود و طلای جهانی نیز به تسریع روند صعودی این بازار کمک کرد.

عکس صفحه 3 آگوست 2024 در 5:19:12 ب.ظ

پیش بینی قیمت طلا و سکه

با وجود افزایش ریسک‌های سیاسی و داغ شدن بازارهای ارز، معامله‌گران نمی‌توانند آینده نزدیک‌مدت بازار طلا را پیش‌بینی کنند. به گفته فعالان این بازار، روند معاملات میان فعالان صنفی داغتر است و دلیل رشد حباب سکه را در همین افزایش تقاضا می دانند. آنها تاثیر معاملات جزئی در بازار را چندان چشمگیر نمی دانند و معتقدند بازار طلا نوسانات قیمت دلار را دنبال می کند و در صورت تداوم روند صعودی بازار ارز، بازار فلز زرد نیز ادامه خواهد داشت. این نوسانات را دنبال کنید

لازم به ذکر است که اونس جهانی طلا روز شنبه سیزدهم مرداد و در زمان نگارش این مقاله، از ارزش ۲۴۴۲ دلاری، تقریباً ۶ دلار افزایش داشت. اونس جهانی نقره با قیمت ۲۸ دلار و ۵۶ سنت، رشد محدود ۴ سنت را به ثبت رساند. هر گرم نقره ۹۹۹ نیز ۵۶ هزار و ۷۹۰ تومان و ۸۱۰ تومان افزایش یافت.

سکه امامی ۷۰۰ هزار تومان گران شد

سکه امامی روز شنبه با ۷۱۷ هزار تومان افزایش به ۴۳ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان رسید. سکه بهار با نوسانات گسترده ای بین ۳۸ تا ۳۹ میلیون تومان در نوسان بود. این رقم در زمان نگارش این مطلب با ۳۲۵ هزار تومان افزایش ۳۹ میلیون و ۱۵ هزار تومان بود.

شیکل در آستانه ۱۶ میلیون کانال بود

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش از ۳۰۰ هزار تومان به ۱۵ میلیون و ۹۷۷ هزار تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل ۳ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان با ۴۰ هزار تومان افزایش عرضه شد. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۶۰۵ هزار تومان است.

حباب سکه روز شنبه به غیر از افت ۶ هزار تومانی سکه بهار در سایر نقاط نیز رشد کرد. حباب سکه امامی ۴۱۶ هزار تومان، نیم سکه ۹ هزار و ۱۵۵ تومان، ربع سکه ۲۲۸ هزار تومان و سکه گرمی ۱۶۵ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا