طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 15 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:



کاهش میلیونی قیمت سکه در بازار



قیمت طلا و سکه در اولین روز از هفته سوم بهمن این امر با کاهش قیمت دلار همراه شد. سکه سنگین یک میلیون کاهش را ثبت کرد و سکه گرمی به کانال پنج میلیونی بازگشت. روند حباب سکه نیز نزولی است و خبر پنجمین حراج شمش به روند نزولی بازار طلا سرعت بخشید.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در ابتدای اولین روز از هفته سوم افزایش یافت بهمن با یک روند نزولی بازگشایی شد و با گذشت روز شاهد کاهش تدریجی بود. تحول قیمت در بازار طلا با کاهش چشمگیر قیمت دلار همراه شد و افت میلیون دلاری قیمت را برای بازار فلز زرد به همراه داشت.

اسکرین شات 3 فوریه 2024 در 5:26:19 ب.ظ

روز شنبه، کاهش قیمت دلار برای معکوس کردن روند صعودی محدود قیمت جهانی طلا و سوق دادن سکه های سنگین به کانال پایینی کافی بود. گفتنی است در لحظه تنظیم این مطلب قیمت جهانی طلا با دو دلار افزایش به ارزش ۲۰۳۹ دلار در حال معامله است.

فعالان بازار طلا با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی انتظار تغییر قیمت خاصی در قیمت طلای جهانی در دو روز آینده ندارند، اما معتقدند در صورت تداوم کنترل بانک مرکزی در بازار ارز در بازار ارز، احتمال کاهش بیشتر آن وجود دارد. قیمت در بازار طلا، سکه و ارز.

همچنین پنجمین حراج حضوری شمش طلای استاندارد روز یکشنبه پانزدهم در مرکز مبادلات ارز و طلای ایران برگزار می شود. بهمن ماه ۱۴۰۲ اتفاق می افتد و بسیاری از فعالان بازار تصور می کنند که بازار طلا در روز یکشنبه نیز کاهش خواهد یافت.

سکه گرمی به کانال ۵ میلیونی بازگشت

نیم سکه و ربع سکه هر کدام با ۵۵۰ هزار تومان کاهش به ترتیب ۱۸ میلیون و ۲۵۰ و ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی ۲۵۰ هزار تومان ارزان شد و در قیمت پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باقی ماند.

حباب سکه امامی به ۴ میلیون رسید

قیمت طلا در روز شنبه ۱۴ بهمن نزولی بود. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۵۴ هزار تومان کاهش به ۱۲ میلیون و ۲۴۲ هزار تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۵۸ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش به ۲ میلیون و ۸۲۶ هزار تومان رسید. قیمت طلای مستعمل نیز به دو میلیون و ۷۸۸ هزار تومان رسید.

روز شنبه حباب در خانواده سکه کاهش یافت. حباب سکه امامی با افت ۸۳۶ هزار تومانی به کانال ۴ میلیون تومان بازگشت. سکه بهار ۶۱۸ هزار تومان، نیم سکه ۳۵۵ هزار تومان، ربع سکه ۴۵۲ هزار تومان و ربع سکه ۲۰۲ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا