طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 16 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در چهارمین روز هفته با روندی صعودی در تمامی مقاطع و اوزان باز هم افزایش یافت. افزایش قیمت سکه سنگین بیش از یک میلیون تومان بود و تمامی قطعات سکه به جز سکه گرمی در کانال بالاتر معامله می شد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه روز سه شنبه ۲۵ اسفند پس از افزایش قیمت دلار و افزایش قیمت جهانی طلا، دوباره روند صعودی آغاز شد. در چهارمین روز هفته، قیمت سکه افزایش یافت و باعث شد تمامی قطعات یک کانال بالاتر روند. سکه امامی در دو روز گذشته دو کانال افزایش قیمت را به ثبت رساند.

اسکرین شات 5 مارس 2024 در 5:46:46 ب.ظ

زنگ اصلاح قیمت در بازارهای مالی به صدا درآمد

معامله گران بازار معتقدند روند تقاضا در بازار طلا چندان صعودی نیست. آنها فرض می کنند که مبادله، در صورت وجود، بین فعالان بازار انجام می شود و خرید و فروش های کوچک افزایش قابل توجهی نداشته است. لازم به ذکر است برخی از کارشناسان بازار مالی به احتمال بازگشت قیمت در بازارهای مالی پس از روند صعودی چند روز اخیر اذعان دارند.

گفتنی است، قیمت جهانی طلا از روز دوشنبه در روند صعودی قرار گرفته و نسبت به ارزش ۲۱۲۳ دلاری در زمان نگارش این مقاله با بیش از ۶ دلار افزایش معامله می‌شود.

تمامی قطعات سکه به کانال بالاتر صعود کردند

سکه امامی روز سه شنبه ۲۴ اسفند با افزایش یک میلیون و ۱۳۷ هزار تومانی به قیمت ۳۶ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار با یک میلیون و ۱۹۵ هزار تومان افزایش به ۳۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسید.

در چهارمین روز هفته قیمت طلا افزایش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز در کانال ۱۳ میلیونی ۱۶۷ هزار تومان افزایش یافت و ۱۳ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۳۸ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید. قیمت طلای مستعمل به سه میلیون و ۷۸ هزار تومان رسید.

حباب سکه با حرکت قیمت در روز سه شنبه متعادل بود. حباب سکه امامی ۶۵۳ هزار تومان، سکه بهار ۷۲۱ هزار تومان، نیم سکه ۵۴۶ هزار تومان، ربع سکه ۵۲۳ هزار تومان و سکه گرم ۱۳۷ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا