طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 16 تیر 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در هفته دوم تیر نوسانات نسبتاً شدید مداوم در یک منطقه خاص وجود داشت. در نهایت بازار طلا نسبت به هفته اول تغییر قیمتی محسوسی را نشان نمی دهد تیر کارش را تمام کرد سکه ها و قطعات طلا بازدهی ناچیزی داشتند. معامله گران بر این باورند که تعیین نتایج انتخابات به روند معاملات در بازارهای مالی عمق بیشتری می بخشد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در هفته دوم رو به افزایش است تیر فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد و در نهایت بازدهی محدودی داشت. در آخرین هفته مانده به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، بازارهای مالی بیشترین تاثیر را از اخبار پیرامون مناظره دو نامزد داشت.

اسکرین شات 5 ژوئیه 2024 در 4:43 ب.ظ

پیش بینی قیمت طلا و سکه

معامله گران روز شنبه را روز سرنوشت سازی برای بازارهای مالی در هفته پیش رو می دانند و معتقدند حرکت قیمت دلار تاثیر مستقیمی بر توسعه بازار فلز زرد خواهد داشت.

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، اونس طلای جهانی با افزایشی تقریباً ۱۰ دلاری، ۲۳۶۷ دلار بود. اونس جهانی نقره با ۲۸ سنت افزایش به ۳۰ دلار و ۶۸ سنت رسید. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ با ۵۶۰ تومان افزایش با قیمت ۶۰ هزار و ۶۵۰ تومان معامله می شود.

بازار سکه با رشد محدود دلار همراه بود

سکه امامی روز پنجشنبه ۱۴ تیر قیمت معامله ۴۲ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان بود. سکه بهار با ۲۱۰ هزار تومان افزایش به ۳۸ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید.

طلا بسته شد

قیمت طلا روز پنجشنبه افزایش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش از ۵۳ هزار تومان به ۱۵ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۳ هزار تومان افزایش ۳۴۹۳ هزار تومان بسته شد. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۴۴۷ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه در آخرین روز هفته بر خلاف افزایش قیمت در تمامی نقاط کاهش یافت. حباب سکه امامی ۱۶۱ هزار تومان، سکه بهار ۱۹۳ هزار تومان، نیم سکه ۱۳۱ هزار تومان، ربع سکه ۴۱ هزار تومان و سکه گرمی ۴۶ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا