طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 16 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:



قیمت سکه امامی برای رسیدن به کانال ۴۴ میلیونی آماده شد



قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات روز چهارشنبه با افزایش قیمت بهبود یافت و روند افزایشی را به تدریج به ثبت رساند. این افزایش قیمت مانند روز سه شنبه باعث شد کانال تمام قطعات سکه به کانال های قیمت بالاتر تغییر کند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت دلار همزمان شد. افزایش قیمت روز چهارشنبه به شدت افزایش قیمت روز سه شنبه نبود، اما توانست سکه ها را یک کانال بالا ببرد.

عکس صفحه 3 آوریل 2024 در 5:45:50 ب.ظ

لازم به ذکر است که طلای انس جهانی بازیگر فعالی در تعیین قیمت در بازارهای داخلی نبود و سقوط کرد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی طلا به قیمت ۲۲۷۵ دلار معامله می شود که تقریباً ۳ دلار کاهش یافته است.

حباب سکه در روز چهارشنبه در تمامی بخش ها افزایش یافت. معامله گران انتظار دارند که رشد حباب در روزهای آینده ضعیف شود و قیمت ها در بازار طلا کاهش یابد. از سوی دیگر کارشناسان اقتصادی می گویند دلار روند صعودی دارد و احتمال تغییر کریدور این اسکناس تا انتها وجود دارد. فروردین بالا است اگر این پیش بینی درست باشد، افزایش قیمت در بازار فلز زرد رشد قیمت دلار را به دنبال خواهد داشت.

سکه ها از یک کانال بالا رفتند

سکه امامی چهارشنبه ۲۵ فروردین با افزایش یک میلیون و ۴۷۶ هزار تومانی در کانال ۴۳ میلیون تومان قرار گرفت و با رقم ۴۳ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان به پایان رسید. سکه بهار با یک میلیون تومان رشد تا کانال ۴۰ میلیون تومان صعود کرد. این اسکناس ۴۰ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان معامله شد.

مثقال طلا در کانال ۱۵ میلیونی قرار گرفت

هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۲۸۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت و ۱۵ میلیون و ۱۷۲ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۶۴ هزار تومان افزایش به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. قیمت طلای مستعمل نیز به سه میلیون و ۴۵۳ هزار تومان رسید.

حباب سکه روز سه شنبه روند صعودی داشت و یک میلیون افزایش یافت. حباب سکه امامی یک میلیون و ۴۳ هزار تومان، سکه بهار ۴۹۷ هزار تومان، نیم سکه ۷۵۸ هزار تومان، ربع سکه ۳۷۹ هزار تومان و سکه گرمی ۲۴۱ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا