طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 17 تیر 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در ابتدای اولین روز هفته با نتیجه انتخابات پیوند خورد و روند نزولی بازار طلا را دنبال کرد. کاهش در بازار طلا، سکه های سنگین را میلیون ها کاهش داد و آنها را به کانال پایین کشاند.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه روز شنبه با روند نزولی باز شد. نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی کاندیدای معتدل منجر به روند نزولی در بازارهای مالی شد.

اسکرین شات 6 ژوئیه 2024 در 5:13:37 ب.ظ

پیش بینی قیمت طلا و سکه

روز شنبه قیمت دلار نزدیک به هزار تومان کاهش یافت و با وجود رشد اونس طلای جهانی، پیشتاز بازار طلای داخلی شد. کارشناسان اقتصادی بر این باورند که تحولات قیمتی در بازارهای مالی در چند روز آینده آشکارتر خواهد شد. آنها معتقدند که روند قیمت ها در نهایت صعودی است، بازارها به متغیرهای اقتصادی واکنش نشان می دهند و تاثیر اخبار و مسائل سیاسی موقتی و کوتاه مدت است.

قیمت نقره کاهش یافت

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، اونس طلای جهانی با افزایشی تقریباً سه دلاری، به ۲۳۹۱ دلار رسیده بود. اونس جهانی نقره با رشد محدود ۳۱ دلار و ۲۲ سنت معامله می شود. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ با ۱۱۲۰ تومان کاهش با قیمت ۶۰ هزار و ۵۸۰ تومان معامله می شود.

سکه امامی به ۴۱ میلیون کانال کاهش یافت

سکه امامی روز شنبه ۲۵ تیر ۴۱ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان معامله شد و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افت را به ثبت رساند. سکه بهار نیز با یک میلیون تومان کاهش ۳۷ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان معامله شد.

مثقال ۱۵ میلیون تومان بود

قیمت طلا روز شنبه کاهش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۲۸۸ هزار تومانی ۱۵ میلیون کانال از دست داد و ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۶۸ هزار تومانی با قیمت ۳ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان بسته شد. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان معامله شد.

در اولین روز هفته، حباب سکه در تمامی مقاطع کمتر بود. حباب سکه امامی یک میلیون و ۶۲ هزار تومان، سکه بهار ۸۲۸ هزار تومان، نیم سکه ۳۷۲ هزار تومان، ربع سکه ۳۱۱ هزار تومان و سکه گرمی ۱۸۱ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا