طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 2 مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






بازار طلا در سومین روز هفته روند ثابتی از خود نشان نداد. قیمت طلا و برخی سکه ها به دلیل بازگشت قیمت جهانی هر اونس طلا به زیر سطح ۲۴۰۰ دلار سقوط کرد. لایت سکه در روز دوشنبه ثابت معامله شد.



به گزارش افق میهن، در سومین روز از هفته، قیمت طلا و سکه هر سه روند نزولی، صعودی و بی طرفی را به نمایش گذاشت. بازار طلا در اکثر قطعات و اوزان تحت تاثیر کاهش قیمت جهانی اونس طلا قرار گرفت و سکه بهار پرگامدار بیشترین افت قیمت را به همراه داشت.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

با وجود نوسانات بازار طلا در روزهای اخیر، معامله گران روند این بازار را رنج آور می دانند و انتظار دارند که خرید و فروش طلا در ایام محرم به حداقل ممکن کاهش یابد و این مشکل تا افتتاحیه بازار طلا پابرجا باشد. رئیس جمهور جدید باقی می ماند همراه با بلاتکلیفی سیاسی چند روز اخیر.

اسکرین شات 22 ژوئیه 2024 در 5:11:34 ب.ظ

قیمت نقره ۵۳۰۰۰ تومان بود

شایان ذکر است، پس از بازگشایی بازارها در روز دوشنبه، قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی با افت سه دلاری بازگشایی شد. این کاهش باعث شد که طلای جهانی محدوده کلیدی ۲۴۰۰ دلار را از دست بدهد و با قیمت ۲۳۹۷ دلار معامله شود. اونس نقره ۲۸ دلار و ۹۵ سنت قیمت دارد و ۲۶ سنت تخفیف دارد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۳ هزار و ۵۹۰ تومان است که نسبت به روز یکشنبه ۵۶۰ تومان کاهش داشته است.

قیمت سکه بهار ۶۰۰ هزار تومان بود

قیمت سکه امامی روز دوشنبه یکم مرداد با افت محدود چهار هزار تومانی به ارزش ۴۰ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار با ۶۰۰ هزار تومان کاهش کانال ۳۷ میلیونی را از دست داد و روی ۳۶ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان ایستاد.

حرکت فنری حباب سکه از قسمت های دیگر جدا می شود

قیمت طلا در سومین روز هفته کاهش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش از ۸۲ هزار تومان به ۱۴ میلیون و ۴۵۲ هزار تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۲۰ هزار تومانی سه میلیون و ۳۳۳ هزار تومان قیمت داشت. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۲۸۸ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه در روز دوشنبه به جز سکه بهار در سایر نقاط افزایش یافت. حباب سکه امامی ۱۱۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۴۹ هزار تومان، ربع سکه ۲۴ هزار تومان و سکه گرمی ۱۲ هزار تومان رشد کردند. حباب سکه بهار ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا