طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 20 تیر 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در چهارمین روز هفته با کاهش ارزش تمامی قطعات و اوزان بار دیگر افزایش یافت. ریتم نزولی بازار طلا در هفته سوم تیر این اتفاق با حمایت دلار رخ داد و در دو روز وسط هفته، تمام قطعات سکه یک تا دو کانال به عقب رفتند.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه روز سه شنبه با کاهش ارزش در تمامی قطعات و اوزان بار دیگر افزایش یافت. در چهارمین روز هفته، سکه های سنگین یک کانال عقب نشینی کردند و روند حباب سکه نیز نزولی شد.

اسکرین شات 9 ژوئیه 2024 در 5:22:56 ب.ظ

پیش بینی قیمت طلا و سکه

معامله گران بازار طلا معتقدند که کاهش محدود قیمت دلار به طور موثر بر روند نزولی بازار طلا تأثیر می گذارد. به نظر می رسد آغاز ماه محرم طبق معمول رکود نسبی را در بازار طلا به همراه خواهد داشت. همچنین برخی فعالان بازار مالی آغاز تحویل خودروهای وارداتی جدید را دلیلی بر خروج وجوه از بازار ارز، طلا و سکه می دانند.

به نظر می رسد با وجود ثبات فعلی قیمت دلار، امکان رسیدن بازار طلا به میانه نیز وجود دارد مرداد و مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید روزهای آرامی را اعلام کرد.

نقره گران شد

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، اونس جهانی طلا با افزایش تقریباً هشت دلاری با قیمت ۲۳۶۵ دلار معامله می شود. اونس جهانی نقره با ۳۵ سنت افزایش به ۳۱ دلار و ۱۱ سنت رسید. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ با ۷۰۰ تومان افزایش قیمت ۵۹۹۷۰ تومان شد.

قیمت سکه امامی ۶۵۰۰۰۰ تومان بود

لازم به ذکر است، قیمت نیم سکه با ۴۳۰ هزار تومان و ربع سکه با ۲۵۰ هزار تومان کاهش به ترتیب در ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بسته شد. سکه گرمی با قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد و قیمت تغییر نکرد.

فروپاشی حباب سکه بر قیمت پیشی گرفت

قیمت طلا نیز مانند سکه در روز سه شنبه ریتم نزولی را ثبت کرد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش از ۱۲۲ هزار تومان به ۱۴ میلیون و ۵۲۲ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۳۰ هزار تومان کاهش با ۳ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان بسته شد. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۳۰۷ هزار تومان معامله شد.

در چهارمین روز هفته حباب سکه در تمامی مقاطع کاهش یافت. حباب سکه امامی ۷۹۵ هزار تومان، سکه بهار ۵۵۴ هزار تومان، نیم سکه ۳۳۲ هزار تومان، ربع سکه ۲۹۲ هزار تومان و سکه گرمی ۲۱ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا