طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 21 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در روز یکشنبه کاهش یافت اما کاهش محدود و در محدوده ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان بود. دستکاری های ارزی سیاست گذاران و انجماد قیمت دلار و همچنین رکود بازار طلا باعث شده تا معاملات در این بازار با موفقیت کمتری همراه باشد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه روز یکشنبه با انحراف از روند خنثی دلار با حرکات محدود کاهش یافت. علاوه بر رکود بازار طلا، معامله گران معتقدند که معاملات چوب دلاری به مشکلات بازار فلز زرد کمک می کند.

فعالان بازار فلزات زرد می گویند قیمت طلا همیشه تغییر کرده و در یکی دو هفته اخیر این تغییرات ظریف و روزانه بوده است. آنها معتقدند که نوسانات با دامنه محدود باعث روند قیمت ها در بازار نمی شود.

اسکرین شات 9 ژوئن 2024 در 4:39:59 ب.ظ

قیمت نقره کاهش یافت

اونس جهانی طلا در زمان نگارش این مقاله ۲۲۹۴ دلار و اونس جهانی نقره ۲۹ دلار و ۱۷ سنت است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ روز یکشنبه در بازار داخلی با افت ۲۲۰ تومانی به قیمت ۵۵ هزار و ۴۲۰ تومان معامله شد.

قیمت سکه سبک کاهش یافت

قیمت سکه امامی یکشنبه ۲۹ خرداد با افت ۱۴۸ هزار تومانی به ۴۰ میلیون و ۴۵۴ هزار تومان داد و ستد شد. سکه بهار در نوسانات افزایش و کاهش قیمت بود و در زمان نگارش با پنج هزار تومان افزایش معامله می شد که ۳۷ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان معامله می شود.

یک سقف و دو سوراخ هوا در حباب سکه

قیمت طلا در دومین روز معاملاتی هفته کاهش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش از ۸۶ هزار تومان به ۱۴ میلیون و ۳۴۳ هزار تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۳۱۲ هزار تومان با ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت خورد. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۲۶۷ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه در روز یکشنبه روند متعادلی را نشان نداد. حباب سکه امامی ۲۲ هزار تومان و نیم سکه ۲۹ هزار تومان کاهش یافت. حباب سکه بهار ۱۰۸ هزار تومان، ربع سکه ۳۶ هزار تومان و سکه گرمی ۱۷ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا