طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 23 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در روز سه شنبه ۲۲ خرداد صاف نبود و دوره ثابتی نداشت. افزایش ارزش طلای جهانی و همچنین نوسان قیمت دلار در مرز بالای کریدور پنجم بر معاملات بازار طلا تاثیر گذاشت.

تحمل قیمت در بازار طلا بین ۲۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در نوسان بود که بیشترین افت قیمت در سهم سکه امامی ثبت شد. گفتنی است حباب سکه با نوسانات قیمتی همسو بوده اما نسبت به قطعه سکه کاهش بیشتری داشته است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

با وجود شرایط رکودی تقاضا در بازار طلا، معامله گران اطمینان دارند که بازار فلز زرد از توسعه رنج آور بازار ارز خارج می شود و تا زمان برگزاری انتخابات و اعلام نتیجه، ثبات نسبی در بازارهای مالی حفظ خواهد شد. .

در زمان نگارش این مقاله، اونس طلای جهانی با ۴ دلار افزایش به ۲۳۱۳ دلار رسیده است. اونس جهانی نقره با ۴۳ سنت افزایش با ۲۹ دلار و ۲۸ سنت معامله می شود. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۶۴۰ تومان کاهش یافت و ۵۵ هزار و ۶۲۰ تومان معامله شد.

ربع سکه و گرمی افزایش یافت

لازم به ذکر است قیمت نیم سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش ۲۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بود. ربع سکه ۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت. این قطعات به ترتیب ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه با قیمت همراه شد

قیمت طلا در چهارمین روز معاملاتی هفته کاهش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۲۷ هزار تومانی معامله شد و این رقم به ۱۴ میلیون و ۳۵۶ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۴ هزار تومان کاهش، سه میلیون و ۳۱۱ هزار تومان قیمت داشت. طلای مستعمل سه میلیون و ۲۷۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه با توجه به قیمت روز سه شنبه نوسان داشت. حباب سکه امامی ۱۵۹ هزار تومان، سکه بهار ۳۹ هزار تومان و نیم سکه ۸۹ هزار تومان کاهش یافت. حباب ربع سکه ۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۰ هزار تومان رشد کرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا