طلا و ارز

پیش بینی قیمت طلا و سکه 23 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در آخرین روزهای هفته سوم دی متناسب با رشد تقاضا در بازار ارز افزایش یافت. با وجود افزایش قیمت در چند روز اخیر، معامله گران بازار طلا همچنان وضعیت بازار را رکود می دانند. در هفته گذشته، تمام سکه ها یک سطح افزایش یافته اند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در آخرین معامله هفته سوم افزایش یافت دی، کار خود را با روند صعودی به پایان رساند. این هفته بازدهی بازار طلا مثبت بود و سکه امامی بیشترین افزایش بازدهی را در بازارهای مالی به ثبت رساند. در روزهای اخیر قیمت بین المللی طلا و قیمت دلار به طور مداوم در حال افزایش بوده است.

عکس صفحه 12 ژانویه 2024 در 4:47:03 ب.ظ

تحلیلگران فنی انتظار دارند قیمت دلار در هفته آینده در محدوده ۵۱ هزار تومان باقی بماند و پس از آن قیمت طلا و سکه نیز در محدوده فعلی نوسان داشته باشد.

تکنسین ها سطح ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را پایه سکه امامی می دانند. آنها معتقدند زمانی که قیمت ها به کف منطقه حمایتی می رسد فرصت خوبی برای ورود به بازار است اما در صورت تثبیت در قیمت های فعلی روند بازار طلا افزایش می یابد.

تحلیلگران فنی می گویند بازار طلای داخلی با توجه به رفتار مواد اولیه جهان و طلای جهانی حرکت صعودی خوبی دارد و در بازار داخلی سکه امامی به عنوان دستگاه تعیین قیمت در بازار طلا می تواند به محدوده ۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار برسد. تومان به ۳۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان. میلیون تومان برای ادامه این حرکت صعودی.

افزایش نوسانات قیمت طلا و سکه در آخر هفته

در آخرین معامله هفته گذشته قیمت سکه امامی ۳۱ میلیون و ۸۱۴ هزار تومان معامله شد. سکه تمام بهار ۲۸ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بود.

نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب ۱۷ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان معامله شد. در آخرین معاملات هفته سوم دی سکه گرمی با قیمت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مبادله شد.

قیمت طلا نیز افزایش یافت و هر مثقال طلای ۱۸ عیار به ۱۱ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۲ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا