طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 24 مرداد 1403

به گزارش افق میهن:



فراز و نشیب قیمت سکه امامی به ۵۰۰ هزار تومان رسید



قیمت طلا و سکه در چهارمین روز هفته با کاهش ارزش دوباره افزایش یافت. بازگشت دلار به کریدور پنجم و کاهش قیمت جهانی اونس طلا، قیمت سکه را در حد افزایش روز دوشنبه کاهش داد. قیمت سکه امامی طی سه روز معاملاتی گذشته در کانال ۴۱ و ۴۲ میلیون تومان با فراز و نشیب های نیم میلیون تومانی در نوسان بود.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه در روز سه شنبه با کاهش ارزش تمامی قطعات و اوزان بار دیگر افزایش یافت. تحمل کاهش قیمت در بازار طلا ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بود که سکه پرچم امامی بیشترین کاهش ارزش را داشت.

اسکرین شات 13 اوت 2024 در 5:07:22 ب.ظ

پیش بینی قیمت طلا و سکه

روند نزولی بازار طلا در چهارمین روز هفته با حمایت از دلار و کاهش محدود اونس جهانی طلا رخ داد. معامله گران بالا و پایین شدن قیمت دلار را دلیل بالا و پایین رفتن مداوم بازار طلا در محدوده قیمتی مشخص می دانند.

کارشناسان اقتصادی انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم و تیم پزشکی اقتصادی را در تاثیرگذاری بر قیمت ها در بازارهای مالی موثر می دانند. آنها متقاعد شده اند که ریتم قیمت در بازارهای مالی در بلندمدت افزایش خواهد یافت. اما موضوع انتخاب عاقلانه در ترکیب تیم اقتصادی دولت می تواند این روند صعودی را کاهش دهد.

نقره ۱۰۰۰ تومان ارزان شد

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی هر اونس طلا ۲۴۶۹ دلار بوده و تقریباً ۳ دلار کاهش یافته است. قیمت جهانی هر اونس نقره با ۳۴ سنت کاهش ۲۷ و ۶۴ دلار آمریکا است. هر گرم نقره ۹۹۹ نیز ۵۳ هزار و ۲۹۰ تومان و ۱۰۰۰ تومان کاهش یافت.

بیشتر سکه ها به کانال پایین برگشتند

لازم به ذکر است که قیمت نیم سکه ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافت و به کانال پایین بازگشت. این قطعات به ترتیب ۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. سکه گرمی برخلاف سایر قطعات سکه مانند روز دوشنبه بدون تغییر قیمت در انتهای کانال هفت میلیون تومان معامله شد.

روند حباب سکه سقوط کرده است

قیمت طلا در چهارمین روز هفته با کاهش قیمت سکه همراه شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۱۶۲ هزار تومانی در رقم ۱۵ میلیون و ۱۸۴ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۳۷ هزار تومان کاهش معادل ۳۵۵۵ هزار تومان بود. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۴۵۸ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه در روز سه شنبه روند متعادلی را نشان نداد. حباب سکه امامی ۳۱۹ هزار تومان، سکه بهار ۱۴ هزار تومان و ربع سکه ۹۴ هزار تومان کاهش یافت. حباب نیم سکه ۳۱ هزار تومان و سکه گرمی ۳۲ هزار تومان رشد کردند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا