طلا و ارز

پیش بینی قیمت طلا و سکه 25 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل؛






قیمت طلا و سکه که از آغاز معاملات روز یکشنبه افزایش یافت، از اواسط روز به بعد کاهش یافت و سکه های اصلی تغییر کانال دادند. آیا این روند در روز دوشنبه تکرار می شود؟



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه از آغاز معاملات روز یکشنبه افزایش یافت به طوری که قیمت سکه امامی به کانال ۳۴ میلیون تومان و سکه بهار آزادی به کانال بالای ۲۹ میلیون تومان رسید.

با افزایش در ابتدای معاملات، قیمت نیم سکه در سقف بالای ۱۸ میلیون تومان قرار گرفت. روز یکشنبه قیمت طلای ۱۸ عیار نیز افزایش یافت و به مرز دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

تغییر روند بازار

با این حال، روند صعودی بازار از بعدازظهر به بعد معکوس شد و قیمت سکه عمده کانال را معکوس کرد. به این ترتیب قیمت سکه امامی در پایان معاملات یکشنبه به ۳۱ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید. حباب این سکه نیز با کاهش دو میلیونی به ۶ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی در پایان معاملات روز یکشنبه ۲۸ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان بود و حباب این سکه نیز به ۳ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت نیم سکه در روز یکشنبه به ۱۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان رسید و حباب این سکه نیز تا سطح ۵ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان سقوط کرد.

آیا بازار همچنان بدبین است؟

با توجه به اخبار روز یکشنبه مبنی بر عرضه زیاد شمش طلا در مرکز مبادلات، به نظر می رسد بازار طلا دچار شوک و افت شده است. با توجه به اینکه قیمت طلای ۱۸ عیار همچنان در محدوده دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است، طبیعتا سرمایه گذاران امیدوار به افزایش مجدد قیمت طلا هستند.

اما با توجه به اخباری مبنی بر توزیع سکه های جدید بدون تاریخ، به نظر می رسد با ورود این سکه ها به بازار و دیده شدن در بازار، کاهش قیمت سکه در بازار ادامه داشته باشد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا