طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 27 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته با وجود کاهش ارزش اونس طلای جهانی و تثبیت قیمت دلار افزایش یافت. معامله گران دلیل افزایش قیمت در بازار طلا را افزایش تقاضا می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در روز شنبه دوباره شاهد روند صعودی بود. در اولین روز هفته، دلار به سختی نوسان کرد و با همان قیمت آخرین معامله هفته قبل معامله شد. هشتمین حراج سکه و پانزدهمین حراج شمش طلا روز شنبه برگزار شد اما این سلسله حراج ها تاثیری در کاهش قیمت بازار طلا نداشت.

اسکرین شات 16 مارس 2024 در 5:03:05 ب.ظ

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب قیمت جهانی طلا تقریباً سه دلار کاهش یافته و با قیمت ۲۱۵۵ دلار معامله می شود.

سکه بهار به کانال ۳۴ میلیونی بازگشت

سکه امامی شنبه بیست و ششم اسفند با افزایش ۲۹۱ هزار تومانی به قیمت ۳۷ میلیون و ۳۹۲ هزار تومان معامله شد. سکه بهار با افت ۳۵ هزار تومانی به کانال ۳۴ میلیونی بازگشت و در قیمت ۳۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان متوقف شد.

لازم به ذکر است، نیم سکه روز شنبه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش، بیشترین افزایش قیمت را در بازار سکه داشت و ۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه و سکه گرمی روز شنبه تغییری در قیمت‌های خود نداشتند و در قیمت‌های مشابه ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شدند.

حباب سکه و نیم سکه امامی ۷ میلیون بود

حباب سکه روز شنبه روند صعودی داشت. حباب سکه امامی ۲۹۶ هزار تومان افزایش قیمت داشت و با این افزایش به کانال هفت میلیونی رسید. حباب نیم سکه نیز با ۲۹۲ هزار تومان افزایش وارد کانال هفت میلیون تومانی شد. در اولین روز از هفته حباب بهار، سکه بهار ۲۵ هزار تومان، ربع سکه ۵ هزار تومان و سکه گرمی ۲ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا