طلا و ارز

پیش بینی قیمت طلا و سکه 27 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل:



نیم سکه به کانال ۱۸ میلیون برگردانده شد



قیمت طلا و سکه در چهارمین روز هفته در هر اوزان و اوزان افزایش یافت. خبر حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست ها در اربیل عراق، تلاش های سیاستمداران برای تثبیت قیمت ها در بازارهای مالی را تضعیف کرده است. با این حال، اقتصاددانان انتظار دارند که قیمت ها تا زمان انتخابات پایین بماند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در روز سه شنبه ۲۶ دی اوضاع سر به فلک کشید. افزایش قیمت آن روز بین ۱۰ تا ۴۵۰ هزار تومان در نوسان بود. طلای انس جهانی در چهارمین روز هفته بازیگر فعالی در تعیین قیمت در بازار داخلی طلا نبود؛ اما با توجه به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای تروریست ها در اربیل (عراق) و ادلب (سوریه)، قیمت دلار ۵۰۰ تومان افزایش یافت و بازار طلا افزایش یافت. به گفته فعالان بازار طلا، روند قیمت افزایش محسوسی نخواهد داشت و شرایط بازار به تثبیت اخبار مربوط می شود.

اسکرین شات 16 ژانویه 2024 در 5:21:44 ب.ظ

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مقاله قیمت جهانی طلا ۲۰۳۳ دلار بوده و تقریبا ۲۲ دلار کاهش یافته است.

صعود نیم سکه به کانال ۱۸ میلیونی

آغاز معاملات سکه امامی از روز سه شنبه ۲۶ دی با ۲۹۸ هزار تومان افزایش به ۳۱ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان رسید. سکه بهار ۴۳۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت ۲۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه با ۳۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۰ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان رسید. سکه گرمی با قیمت ۱۰ هزار تومان و با قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

رشد حباب سکه نسبت به قیمت

حباب خانواده سکه در روز دوشنبه همگام با رشد قیمت رشد کرد. حباب سکه امامی ۴۱۳ هزار تومان، سکه بهار ۴۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۴۰۲ هزار تومان، ربع سکه ۱۷۶ هزار تومان و سکه گرم ۲۲ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا