طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 28 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






در سومین روز هفته قیمت طلا و سکه کاهش یافت. کاهش هزار تومانی قیمت دلار منجر به تغییر کانال سکه تمام شد. تضعیف شرایط سیاسی از التهاب بازار طلا کاسته و معاملات در این بازار همچنان رو به کاهش است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در ابتدای معاملات روز دوشنبه کاهش یافت و در عین حال قیمت دلار نیز هزار تومان کاهش یافت. این روند نزولی کانال اکثر سکه ها را تغییر داد و حباب سکه نیز شاهد کاهش میلیونی در برخی سکه ها بود.

اسکرین شات 15 آوریل 2024 ساعت 5:00:09 ب.ظ

معامله گران همچنان انتظار کاهش تقاضا در بازار طلا را دارند و معتقدند دلار و کاهش تنش های سیاسی عامل اصلی تعیین کننده قیمت طلا و سکه هستند. آنها معتقدند با کاهش تنش های سیاسی، بازار طلا از حداکثر قیمت خود فاصله گرفته است اما شرایط رکود در این بازار همچنان وجود دارد.

آنها گفتند اونس جهانی طلا در حال افزایش است و ۲۳۵۳ دلار معامله می شود.

قیمت سکه پرچمدار بهار کاهش یافت

سکه امامی روز دوشنبه ۲۷ فروردین با قیمت ۴۳ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان معامله شد و نسبت به روز یکشنبه ۹۱۱ هزار تومان کاهش را به ثبت رساند. سکه بهار با افت یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومانی به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت و ۴۰ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلای ۱۸ عیار کاهش یافت

قیمت طلا روز دوشنبه کاهش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۲۵۴ هزار تومان ارزان شد، ۱۶ میلیون کانال از دست داد و ۱۵ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۶۲ هزار تومان کاهش معادل ۳ میلیون و ۶۷۶ هزار تومان بود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۶۲۷ هزار تومان بود.

حباب سکه در روز دوشنبه در تمامی بخش ها کاهش یافت. حباب سکه امامی ۳۴۰ هزار تومان، سکه بهار ۶۶۰ هزار تومان، نیم سکه ۸۲۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۷ هزار تومان و سکه گرمی ۴۳۵ هزار تومان کاهش یافت.

برای مطالب بیشتر به صفحه طلا و ارز ایران تحلیل مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا