طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 3 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در معاملات روز یکشنبه هر سه روند صعودی، نزولی و خنثی را تجربه کردند. اما در پایان معاملات، روند قیمت در بازار طلا به طور پیوسته افزایش یافت. معامله گران توسعه بازار را ثابت ارزیابی می کنند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته با وجود کاهش قیمت دلار، بسته شدن بازارهای جهانی و ثبات قیمت اونس طلا روندی نامتعادل را آغاز کرد. اما با ادامه معاملات، روند قیمت در بازار طلا در تمامی قطعات و اوزان ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

اسکرین شات 21 آوریل 2024 ساعت 4:50:11 ب.ظ

معامله گران توسعه بازار طلا را با ثبات ارزیابی می کنند و بر این باورند که بازار در روزهای گذشته در روند اصلاحی بوده است و فراز و نشیب های روز یکشنبه را نمی توان یک روند تلقی کرد.

در حالی که نوزدهمین حراج شمش طلا روز یکشنبه در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران برگزار شد، برخی فعالان بازار برگزاری این سلسله حراج ها را در کاهش حباب سکه موثر می دانند. این در حالی است که در دومین روز هفته، حباب سکه در سراسر جهان افزایش یافت.

سکه بهار به کانال ۴۰ میلیونی بازگشت

قیمت سکه امامی یکشنبه دوم اردیبهشت با افزایش ۲۷۷ هزار تومانی به ارزش ۴۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان معامله شد. سکه بهار با ۴۰۵ هزار تومان رشد تا کانال ۴۰ میلیون تومان بالا رفت و در قیمت ۴۰ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان متوقف شد.

مشقل به ۱۶ میلیون کانال صعود کرد

قیمت طلا روز یکشنبه افزایش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۱۵ هزار تومان رشد به ۱۶ میلیون تومان رسید. این مقدار طلا با قیمت ۱۶ میلیون و ۸۴ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۵۲ هزار تومان افزایش به ۳ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان رسید. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۶۶۳ هزار تومان بسته شد.

افزایش حباب سکه در دومین روز معاملاتی هفته قویتر از افزایش قیمت قطعه سکه بود. حباب سکه امامی ۳۲۷ هزار تومان، سکه بهار ۴۲۴ هزار تومان، نیم سکه ۱۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۰۷ هزار تومان و سکه گرمی ۲۰۴ هزار تومان رشد کرد.

برای مطالب بیشتر به صفحه طلا و ارز ایران تحلیل مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا